کد خبر: ۶۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
مدیریت حقوقی شرکتهای بیمه در جلوگیری از کلاهبرداری و خسارتهای ساختگی، نقش اساسی و تعیین کننده ای دارند.
لزوم جلوگیری از تقلبات و خسارتهای ساختگی

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، عليرضا بيانيان مدیرعامل بیمه آرمان در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت با اعلام این مطلب، به بیان اهداف، راهبردها و مقتضیات شرکت پرداخت. 
وی با اشاره به تغییرات و جابجایی تعدادی از مدیران ستادی و شعب گفت تغییرات در بحث مدیریت یک امر طبیعی و لازمۀ یک مجموعه پویاست و این تغییرات نیز با هدف پویایی و سرعت بخشیدن به امور شرکت صورت گرفته و به هیچ وجه نشانه ناکارآمدی یک مدیر نیست.
بیانیان ضمن معرفی مدیران جدید در حوزه¬های درمان، خودرو، بازاریابی و عمر و سرمایه¬گذاری؛ بیمه¬های درمانی و ثالث را از امور مهم و خطیر شرکت برشمرد و گفت پیشبرد امور در این دو حوزه مستلزم تعامل و همکاری همه بخش¬هاست و باید همه تلاش کنیم این امور بنحو احسن پیش برود تا اعتماد بیمه¬گذاران نیز جلب شود.
مدیرعامل بیمه آرمان در بخش دیگری از سخنان خود به بیمه¬های عمر و سرمایه¬گذاری اشاره کرد و گفت انتظارات شرکت در این حوزه برآورده نشده و همکاری تنگاتنگ شعب و نمایندگان در فروش این بیمه-نامه¬ها ضروری و نیازمندِ سرمایه¬گذاری مناسب و تفکیک حساب¬های آن با سایر رشته¬های بیمه¬ای است. 
بیانیان برنامه¬ریزی دقیق در بخش دیات و پرداخت خسارت در بیمه¬های اتومبیل را نیز بسیار مهم دانست و لزوم ارتباط و تعامل با پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و استفاده از مشاوره آنها در رسیدگی به پرونده¬های خسارتی بلاتکلیف و معوق و نیز ضرورت راه اندازی مرکز تماس برای پاسخگویی به شکایات و مطالبات بیمه گذاران را مورد تأکید قرار داد.
مدير عامل بيمه آرمان وفاق و همدلی را در راستای تقويت بخش¬هاي مختلف و ایفای تعهدات شرکت خاطر نشان ساخت و با اعلام این موضوع که سیاست و رویکرد بیمۀ آرمان فروش بیمه¬های خُرد است، خواستار انتقال دانش و اطلاعات فنی به یکدیگر برای هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف شرکت شد.
بیانیان همچنین داده¬ها و اطلاعات فنی مجموعه را جزو اسرار و سرمایه¬های شرکت برشمرد و بر حفظ و حراست از آنها تأکید¬کرد. او همچنین با اشاره به تخلفات و کلاهبرداری¬های گسترده برای اخذ خسارت-های ساختگی از 
شرکت¬های بیمه، بر تلاش و پویاتر شدن بخش حقوقی شرکت به منظور جلوگیری از پرداخت خسارت¬های تقلبی و بروز شدن پرداخت¬ها تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران بخش¬های مختلف نیز به بیان مسائل شرکت و حوزه متبوع خود پرداختند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت فعلی و دستیابی به اهداف ترسیم شده ارائه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: