کد خبر: ۶۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
تازه‌های بیمه ایران و جهان نگاهی بر کارکردهای نهاد ناظر در ارایه خدمات بر خط، نقش اوراق بهادار بیمه‌ای در بیمه اتکایی و خسارت‌های 45 میلیارد دلاری حوادث طبیعی را در نشریه نیمه دوم مردادماه خود انعکاس داده است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه در تازه‌های شماره 58 نقش و اثر سنهاپ در حل مشکلات نظارتی و اظهارات رئیس نهاد ناظر ایران زمینه تحول در حوزه فن‌آوری به نقل از نشریه ایشا اینشورنس نیوز مطرح شده است. 
در این شماره گزارش شرکت جهانی رتبه‌بندی اس اند پی این نکته را تحلیل کرده است که چگونه بیمه‌گران اتکایی آموخته‌اند تا با سرمایه ثالث و از طریق اوراق بهادار بیمه‌ای نیازهای خود را برآورده سازند. 
نگاهی به جزئیات خسارت‌ های ناشی از حوادث طبیعی با رکورد 45 میلیارد دلار تنها در نیمه نخست سال 2018 از سوی کارگزار جهانی بیمه اتکایی اِی او اِن برای علاقه‌مندان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. 
موضوع بیمه و اینترنت اشیا تحلیل دیگری است که گستردگی این خدمات و ضرورت آینده‌نگری صنعت بیمه جهت تعریف بیمه‌نامه‌های متعدد، آن را برای خوانندگان مطرح می‌کند نکاتی همچون خانه هوشمند، محصولات امنیت کنترل، ردیابی نشتی‌ها و آژیرهای خطر بسیار حساس از جمله مواردی است که در خصوص اینترنت اشیاء قابل مشاهده است. 
همچنین نکات تازه در زمینه اقتصاد مشارکتی در صنعت بیمه و شکل‌های جدیدی که صنعت بیمه در جهان پیرامون اشتراک‌گذاری دارایی‌ها و خدمات تجربه می‌کند را می‌توانید در تازه‌های بیمه به همراه تحلیل‌های آن مطالعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: