کد خبر: ۶۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
همایش مدیران دوایر، و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان چهار محال و بختیاری با حضور معاون طرح و توسعه بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان چهار محال و بختیاری، جعفر صفائی مزید- معاون طرح و توسعه بانک – در این نشست عنوان کرد: در بطن و پایه های نظام اسلامی با  موارد و موضوعاتی  برخورد می کنیم که می تواند پایه و اساس بسیاری از تئوری های اساسی در حل مشکلات و برون رفت از آن ها باشد و بعضاً این موارد مبنای یک تئوری بزرگ و یا یک رشته دانشگاهی می شود.
وی با اشاره به مطرح شدن تئوری اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ابراز داشت:  این موضوع یک تئوری کاملا پیشرفته اقتصادی می باشد که در حال حاضر مبنای کاری بسیاری از اقتصاد دانان بزرگ قرار گرفته که در حال برسی و تکمیل است .
صفائی اقتصاد مقاومتی را یک استراتژی بدون عیب و نقص دانست و گفت: این راهکار از همان سالهای ابتدای مطرح شدن در بانک ارزشی مهر اقتصاد مورد توجه قرار گرفت و با نگاه عمیق و راهبردی به آن و تکیه بر توانمندی ها می توانیم یک کارنامه عملکردی مثبت در این زمینه ارائه کنیم.
معاون طرح و توسعه بانک با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی است لذا باید این مهم به فرهنگ غالب جامعه ما تبدیل شود.
صفایی در بخش دیگری از سخنان خود با مهم دانستن نقش کارکنان در رشد و ارتقاء بانک، بهره وری مبتنی بر ارزش های انسانی را از سیاست های اصلی بانک عنوان کرد و بیان داشت:کاهش بهای تمام شده پول و تنوع در طراحی محصولات و خدمات، در پیشبرد اهداف متعالی بانک و رسیدن به چشم انداز ترسیم شده بسیار موثر است.
در ادامه عبدالرحیم اسماعیلی – رئیس اداره امور شعب استان – با ارائه گزارشی از عملکرد بانک، ارتقاءدرجه استان و موفقیت های کسب شده را نشان از اتحاد و همدلی کارکنان دانست .

نام:
ایمیل:
* نظر: