کد خبر: ۶۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
حجت بهاری فر مدیرعامل بیمه "ما" و شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار از شعبه تبریز بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل بیمه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در این بازدید که به منظور تبیین اهداف و دیدگاه‌های مدیرعامل  و اعضای هیات مدیره بیمه "ما" در تبریز انجام شد، حجت بهاری فر و هیات همراه ضمن دیدار با مدیر بانک ملت منطقه آذربایجان شرقی، اقدامات انجام شده فعلی و برنامه های آتی در این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.
بر اساس این گزارش، طی  این بازدید، موضوعات مربوط به میزان تولید حق بیمه شعبه، روند جذب نمایندگان 54 و 75 در استان، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده توسط شعبه مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مدیرعامل بیمه "ما" در نشستی با شبکه فروش استان حضور یافت. نمایندگان و کارگزاران بیمه "ما" در استان آذربایجان شرقی با اشاره به موانع پیش رو، پیشنهادات خود را برای کاهش چالش‌ها و مشکلات مطرح کرده و در خصوص ایجاد ساز و کارهای تازه در خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
از جمله موارد مطرح شده در این نشست توجه به اصول بازاریابی و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و تاکید بر  گسترش شبکه فروش بیمه های عمر و خرده فروشی  بود. آنچه بیشتر مورد بحث قرار گرفت لزوم توجه به موارد فنی، افزایش حدود اختیارات نمایندگان و شعب و  لزوم  فعال سازی باجه ها بود.
همچنین  طی مراسمی از نمایندگان و کارگزاران برتر  استان در سال 96¬¬ در حوزه فروش بیمه نامه ها ، شاخص های بیمه گری و مالی تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است درادامه  این سفر و در راستای دیدار با مشتریان ارزنده بانک ملت، حجت بهاری فر طی بازدید ازخط تولید خودرو ام جی ، در خصوص نحوه همکاری های بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداخت.


نام:
ایمیل:
* نظر: