کد خبر: ۶۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
رضا منصوری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با بیان اینکه ۸۰ درصد کارت های بانکی مورد نیاز کشور در این شرکت تولید می شود، اظهار داشت: هیچ گونه تاخیری در تحویل سفارشات وجود نداشته است.


رضا منصوری در گفت و گو با ایبِنا درباره اینکه گفته می شود برخی از بانک ها درباره صدور کارت های هدیه به مشکل برخورده اند، گفت: با توجه به پیش بینی هایی که از گذشته در بانک ملی انجام شده بود، ما هیچ مشکلی در تامین کارت های مورد نیاز بانک ملی و سایر بانک هایی که کارت های خود را از این شرکت تامین می کنند، نداریم.
وی تاکید کرد که این شرکت تمامی کارت های مورد نیاز بانک ملی و سایر بانک هایی که با آن کار می کنند را از نظر کارت های بانکی و هدیه تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران با بیان اینکه در ۲ ماهه اخیر بیش از ۱۸ میلیون کارت بانکی سفارش داده شده است، اظهار داشت: از این میزان سفارش کارت، ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه سفارش برای تولید کارت های بانکی و ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه هدیه کارت بوده است.
منصوری خاطرنشان کرد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه از کارت های صادر شده، کارت های هدیه ای بوده که بانک ملی و سایر بانک ها سفارش داده بودند و در اختیار آنها قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی تصریح کرد که هیچ گونه وقفه ای برای تولید یا در اختیار گذاشتن کارت های بانکی سفارش داده شده وجود ندارد.
منصوری در پاسخ به این سوال که برخی از بانک ها می گویند که نوسانات ارزی باعث شده تا قیمت کارت های هدیه افزایش پیدا کند و صدور کارت های هدیه با ارقام پایین تر از ۱۰۰ هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد، اظهار داشت: البته نوسانات ارزی بر قیمت تمام شده تمامی کالاها از جمله کارت های بانکی بی تاثیر نبوده ولی میزان افزایش قیمت ها به اندازه نوسانات تورمی است.
وی با تاکید بر اینکه شرکت چاپ و نشر از گذشته پیش بینی های لازم برای تولید کارت های بانکی را داشته است، ادامه داد: بانک ها راه های دیگری برای جبران افزایش قیمت کارت های هدیه دارند.
وی ادامه داد: احتمال دارد یک یا ۲ بانک که از شرکت های دیگری اقدام به تهیه کارت های بانکی مورد نیاز خود کرده بودند، به مشکل خورده باشند.
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران گفت که ظرفیت تولید کارت های بانکی در این شرکت ماهانه ۱۰ میلیون کارت است که قابلیت افزایش را داشته و به طور کامل می تواند پاسخگوی نیازهای بانکی باشد.
منصوری همچنین به موضوع همکاری این شرکت با سازمان ثبت احوال برای صدور کارت های ملی هوشمند اشاره کرد و افزود: این کارت ها در چندین مرکز مختلف در ایران تولید می شود و توانایی تولید آنها در ایران از جمله در شرکت چاپ و نشر بانک ملی وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: