کد خبر: ۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
قیمت بیشتر خودروهای داخلی در بازار به غیر از پراید با کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت مواجه شد تا با کاهش نرخ ارز ترمز افزایش ساعت به ساعت قیمت خودرو در بازار کشیده شده و نرخ ها دوباره کاهش یابد.
کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت‌ خودرو در بازار
بررسی ها از بازار خودروی تهران نشان می دهد روند کاهش قیمت خودرو که هم زمان با کاهش نرخ ارز همراه بود امروز نیز نسبت به روز گذشته ادامه یافت. هم زمان با روند کاهشی قیمت فروشندگان خودرو در بازار نسبت به خریداران آن پیشی گرفته اند.
 هم اکنون قیمت بسیاری از خودروهای تولید داخل نسبت به روز گذشته با کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی فقط طی یک روز مواجه شد که این روند کاهشی را اگر بخواهیم با هفته گذشته مقایسه کنیم کاهش قیمت چشمگیر خواهد بود.
در معاملات امروز بازار خرید و فروش خودرو پراید 111 با ثبات قیمتی 35 میلیون تومان، پژو پارس با کاهش 500 هزار تومان با قیمت 66 میلیون تومان و پژو206 تیپ 5  با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 66 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود.
همچنین پژو 207 اتوماتیک با ثبات قیمت 103 میلیون تومان، هایما S5 با کاهش 5 میلیون تومانی با قیمت 165 میلیون تومان، پژو405 GLX با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 50 میلیون تومان، تیبا صندوق دار با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 37 میلیون تومان و پژو206 صندوق دار با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 67 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:
کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت‌ خودرو در بازار


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار