کد خبر: ۶۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
تفاهمنامه همکاری به منظور حمایت و ارتقاء معیشت کارکنان شرکت ملی پست جمهوري اسلامي ايران با حضور حسين نعمتي، معاون وزير، رييس هيات مديره و مدير عامل شركت ملي پست به همراه اسكندر حلال خور عضو هيأت مديره و دكتر مرتضي اكبري مديرعامل و حسن تليكاني عضو هيات مديره بانك قرض الحسنه مهرايران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم نعمتی، رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت ملي پست جمهوري اسلامي ايران اظهارداشت: شرکت ملي پست داراي پتانسيل هاي بسيار بالايي از منظر نيرو انساني، تجهيزات، سخت افزار و نرم افزار است که عايدي آن براي مردم و كشور مي باشد.
وی در رابطه با ظرفیت های بالای دو مجموعه بيان داشت: هم افزايي ميان شرکت ملي پست جمهوري اسلامي ايران و بانک قرض الحسنه مهرايران مي تواند منافع زيادي را براي هموطنان در بر داشته باشد از اين رو تلاش مي کنيم تا زمينه همکاري ها گسترش يابد.
در ادامه، دکتر مرتضی اکبری نیز ضمن تبریک فرارسيدن «روز جهاني پست» بيان داشت: اين بانک تنها در بستر قرض الحسنه فعاليت مي كند و خوشبختانه اين فرهنگ در سطح كشور جاي خود را پيدا كرده است.
وی با اشاره به آمار تسهیلات پرداخت شده در بانک های قرض الحسنه افزود: با توجه به اینکه جذب منابع قرض الحسنه با مشکلاتي مواجه است اما بيشترين تعداد تسهيلات پرداخت شده در اين حوزه صورت گرفته به نحوي که بانك قرض الحسنه مهرايران در ۶ ماه نخست سال جاري بيش از ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به اعتباري بالغ بر ۶ هزار ميليارد تومان پرداخت كرده است.
دکتر اکبری با تاکید بر پایین بودن ميزان مطالبات اين بانک تصريح كرد: حجم مطالبات بانك قرض الحسنه مهرايران نزديك به يك درصد است و كمك مي كند كه تسهيلات قرض الحسنه جديد از محل بازگشت اقساط پرداخت شده به نيازمندان بيشتري تعلق گيرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران هم افزایی با سازمان ها و نهادهاي مختلف جامعه را باعث تقويت قرض الحسنه دانست و گفت: با توجه به حجم و سرعت گردش پول در اين بانک، همکاري ساير ارگان ها و شرکت هاي خصوصي و دولتي مي تواند قدرت وام دهي ما را تا چند برابر افزايش دهد تا انسان هاي نيازمند بيشتري بتوانند از سبد محصولات و طرح هاي تسهيلاتي بانك استفاده كنند.
شایان ذکر است، در این مراسم، نجدی مدیر امور استان ها، مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت و سلطانيان مديرشعب استان تهران بانک قرض الحسنه مهرايران نيز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: