کد خبر: ۶۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تسهیلات پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷ در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزايش يافته است.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجموع تسهیلات پرداختی بانک‌ در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷ مبلغ ۵۵ هزار و ۶۱۴ ميليارد ريال بوده که اين ميزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۳۷ هزار و ۸۱۴ ميليارد ريال برابر با ۴۷ درصد رشد داشته است.

همچنین از لحاظ تعداد تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به مشتريان، در شش ماهه نخست سال جاري ۴۸۰ هزار و ۳۹۱ فقره تسهيلات پرداخت شده که اين ميزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۳۵۸ هزار و ۰۹۰ فقره برابر با ۳۴ درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است که این تسهیلات در راستای سياست هاي مسئوليت اجتماعي بانک قرض الحسنه مهر ايران و در قالب هاي توسعه آموزش با تامين مالي هزينه هاي ادامه تحصيل دانشجويان به صورت عقد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامي و صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، توسعه بهداشت و سلامت، توانبخشي آسيب ديدگان اجتماعي، حفاظت از محيط زيست، کاهش آسيب‌هاي اجتماعي، تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی، توانمند‌سازی مددجویان و توانخواهان سازمان‌های حمایتي همچون کميته امداد امام خميني (ره)، بنياد برکت، سازمان بهزيستي و نيز حمايت از جوانان، ازدواج و تشکيل خانواده پرداخت شده است.

علاوه بر این به منظور عملیاتی کردن شعار سال، بانک قرض الحسنه مهر ایران بر روي حمايت از کالاي ايراني و اعطاي تسهيلات به خريداران کالاي ايراني اين نيز تمركز داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: