کد خبر: ۶۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه متهم کردن یک قوه کار درستی نیست گفت: ما به ادبیات سخنگوی دولت اعتراض داریم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت، حمید رسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر آیین نامه ای و با استناد به بند 11 ماده 24 گفت: سخنگوی دولت پس از اعلام گزارش دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد برداشت 4.1 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی این موضوع را دروغ اعلام می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: سخنگوی دولت در حالی مجلس را متهم به دروغگویی می کند که مردم به بسیاری از مسائل از قبیل گرانی نان و عدم حمایت از بازار بورس شکایت دارند.

وی با بیان اینکه متهم کردن مجلس به انجام وظایف نظارتی اشتباه است گفت: متهم کردن یک قوه به این راحتی کار درستی نیست و ما به این ادبیات اعتراض داریم.

رسایی ادامه داد: قوه مقننه ناظر بر دولت است یا دولت ناظر بر قوه مقننه؟ چون آقای نوبخت اعلام کردند که مطرح کنندگان این موضوع باید از دولت معذرت خواهی کنند.

دکتر علی لاریجانی نیز در پاسخ به این اظهارات گفت: این ادبیات نادرست بوده و باید دقت داشت که مرجع رسمی دیوان محاسبات است و اگر دولت هم اعتراضی دارد باید آن را به کمیسیون اعلام کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: