کد خبر: ۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
رییس کمیته حمل و نقل کمیسون عمران مجلس با بیان اینکه هرگونه همکاری با شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع است،گفت: قطعا این ابهامات در روزهای آینده با پیگیری های کمیته حمل و نقل و نیز اعضای کمیسیون عمران مجلس برطرف و اعلام خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت؛احمد جباری افزود: در روزهای اخیر اسنادی منتشر شده که حاکی از تابعیت صهیونیستی مالک یک ایرلاین اوکراینی فعال در کشور است.  

نماینده مردم بستک،بندرلنگه و پارسیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه همکاری با شرکت های وابسته به رژیم صهیونیستی ممنوع است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل این مسئله در کمیته حمل و نقل مجلس به صورت جدی در حال پیگیری است.

جباری با اشاره به اینکه اعضای کمیته حمل ونقل مجلس در اینباره سعی داشته اند با رییس سازمان هواپیمایی صحبت هایی داشته باشند، گفت: البته باید تاکید کرد که مالکان اصلی و شناخته شده این شرکت هواپیمایی تابعیت صهیونیستی ندارند بلکه افراد تاثیرگذار به صورت تحت پوشش از تابعان رژیم صهیونیستی هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از هواپیماهای این شرکت هواپیمای تحت اجاره ایرلاین های داخلی هستند، توضیح داد: در صورتی که  شبهه ای در خصوص تابعیت مالکان این شرکت هواپیمایی وجود داشته باشد قطعا باید یک تصمیم جدی در ادامه همکاری با ایرلاین اوکراینی اخذ خواهد شد.

رییس کمیته حمل و نقل کمیسیون  عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: قطعا این ابهامات در روزهای آینده با پیگیری های کمیته حمل و نقل و نیز اعضای کمیسیون عمران مجلس برطرف و اعلام خواهد شد.

بنا بر گزارش، برخی از رسانه ها با انتشار اخباری اعلام کردند یک شرکت هوایپمایی اوکراینی که مالک آن فردی صهیونیستی است بیش از چند ماه است با مجوزهای سؤال برانگیز، اقدام به جابجایی مسافر از خاک ایران به کشور اوکراین می کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: