کد خبر: ۶۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
جلسه ویژه در وزارت صنعت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو
امشب جلسه ویژه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، قطعه‌سازان و خودروسازان برای تعیین تکلیف قیمت خودرو برگزار می‌شود.
قیمت خودرو امشب افزایش می‌یابد؟
امشب جلسه ویژه‌ای با حضور مسئولان وزارت صنعت، قطعه‌سازان و خودروسازان برای تعیین تکلیف قیمت خودرو برگزار می‌شود.
افزایش نرخ ارز در کنار هزینه‌های بالای مواد اولیه داخلی باعث شده تا طی چند ماه اخیر خودروسازان درخواست‌های متعددی مبنی بر افزایش قیمت‌ خودرو را مطرح کنند. علاوه بر این قطعه‌سازان نیز با عدم توجیه تولید در شرایط فعلی تنها راه نجات خود را تغییر قیمت‌ها می‌دانند.
درخواست افزایش قیمت خودرو در حالی مطرح می شود که کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان به بازار عاملی شده تا اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودروهای زیر 30 میلیون تومان از ١٣ تا ١٥ میلیون تومان و خودروهای 30 تا ٤٥ میلیون تومان ٢٣ تا ٤٧ میلیون تومان و خودروهای ٤٥ تا ٥٥ میلیون تومان ٤٣ تا ٥٨ میلیون تومان باشد.  
البته اواخر هفته گذشته صالحی‌نیا خبر افزایش قیمت خودرو را در شنبه و یکشنبه هفته جاری اعلام کرده بود اما وزارت صنعت بلافاصله بعد از بیان این صحبت ضمن عدم تایید این موضوع اعلام کرد که هنوز تصمیمی به افزایش قیمت خودرو نداریم. با وجود تمام این صحبت‌ها و مطالب ضد و نقیض از تصویب افزایش قیمت خودرو امروز رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان خبر برگزاری جلسه‌ای را برای تعیین تکلیف قیمت خودرو  مطرح کرده است.
نجفی‌منش در این ارتباط گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم قرار هست جلسه‌ای امشب در وزارت صنعت با حضور مسئولان این وزارتخانه و قطعه‌سازان و خودروسازان برگزار شود تا در نهایت موضوع قیمت خودرو تعیین تکلیف شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار