کد خبر: ۶۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
جشنواره «کودک آنلاین» توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت گسترده همراه اول برگزار می شود.
همراه اول حامی رسمی جشنواره «کودک آنلاین»

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جشنواره «کودک آنلاین» که رویداد‏ی برای یافتن، گسترش و منتورینگ ایده ‏هایی در حوزه‏ تولید محتوای تصویری (فیچر فیلم، سریال، مجموعه ‏های آموزشی و فیلم کوتاه)، با تمرکز بر پتانسیل های کارآفرینی و توجه ویژه به استقبال کودکان و نوجوانان از این آثار است، با حمایت همراه اول برگزار می شود. 
اهداف اصلی این جشنواره ایجاد امید و انگیزه‏ کافی برای ایده ‏پردازی و تولید با هدف جذب مخاطب کودک و نوجوان، تجمیع و هدایت سرمایه ‏ها به سمت تولید برای کودک و نوجوان با توجه به پتانسیل‏ های قابل توجه این حوزه در بازار محتوا، تسهیل گری و ایجاد زمینه برای استقرار کسب‏ و کارهای جدید محتوا محور در حوزه‏ کودک و نوجوان، ایجاد انگیزه در صنایع مجاور برای سرمایه‏ گذاری در حوزه‏ تولید محتوای تصویری برای کودک و نوجوان، معرفی بسترها و پلتفرم های موجود و در حال تأسیس به مخاطبان، جلب توجه افکار عمومی به مساله نحوه‏ استفاده کودکان و نوجوانان از محتوا در فضای اینترنتی و ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و گفت‏گوی کارشناسان پیرامون جزئیات و مسایل استفاده‏ کودکان و نوجوانان از محتوای تصویری در فضای مجازی عنوان شده است.
اين جشنواره در دو بخش وب سری‌ها (سریال‌های اينترنتي) و فیلم کوتاه برگزار می‌شود. علاقمندان می توانند از تاریخ ۲۸ آبان تا ۲۷ آذر ماه از طریق سایت www.kudakonlinefest.ir در این جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند. آثار و ایده های راه یافته به بخش مسابقه در تاریخ ۲۵ دی ماه اعلام می شود. زمان نهایی برگزاری جشنواره بهار ۹۸ است. 
گفتنی است همراه اول با ارائه سیمکارت «درسا» برای کودکان و سیمکارت «انارستان» برای دانش آموزان پیشرو در زمینه استفاده کودکان و نوجوانان از فضای مجازی امن با حضور والدین است.
نام:
ایمیل:
* نظر: