کد خبر: ۶۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
سعید مارکلایی، به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد.
معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، سعید مارکلایی به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول منصوب و اصغر کاظمی اسفه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.
مارکلایی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است، دکترای حرفه ای خود را در رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی دنبال کرده است.
وی سوابقی همچون «عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران»، «مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه مهسان(توسعه فناوری های هوشمند و مدیریت)»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت امداد خودرو سایپا»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا»، «معاون برنامه ریزی و توسعه مرکز مدیریت و آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت»، «مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند اتیک پارس(شرکت فناپ)، «مشاور مدیرعامل و مدیر SBU سلامت هوشمند در شرکت فناپ(بانک پاسارگاد)» را در کارنامه خود دارد.
همچنین در انتصاب دیگری مهدی کشاورزیان به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل اپراتور اول منصوب شد. 
گفتنی است با مصوبه هیات مدیره، همراه اول به صورت داوطلبانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان که از سوی دولت ابلاغ شده است را اجرا می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: