کد خبر: ۶۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم معارفه معاون اداره کل امور شعب و مناطق گفت: حس همدلی و صمیمیت موجود در مجموعه مدیران و کارکنان، پشتوانه تمام موفقیت های بانک است و با اتکا به همین پشتوانه سختی‌های خدمت رسانی به مناطق دور افتاده را پشت سر گذاشته ایم.
دکتر صباغی: همدلی و سرمایه انسانی پشتوانه خوبی برای موفقیت‌های پست بانک ایران استبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران وی تأکید مدیرعامل بانک به توجه ویژه به ارتقاء تعلق سازمانی کارکنان را راهبرد اساسی و سرنوشت‌ساز مجموعه دانست و افزود: بلوغ سازمانی و جایگاه پست بانک نزد مسئولان و مردم وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و اجرای مأموریت‌های جدید نیازمند مشارکت عمومی مجموعه است.
صباغی نقش مدیریت امور شعب در اجرای برنامه های بانک را محوری خواند و تصریح کرد: امور شعب به عنوان رابط انتقال دهنده مشکلات واحدهای اجرایی به ستاد و ابلاغ سیاست های ستاد به واحدهای اجرائی مجرای اصلی تحقق برنامه های بانک است.
وی افزود: برای تحقق اهداف امور شعب؛ هماهنگی، تصمیم سازی، تصمیم گیری، راهبری و پایش مستمر برنامه‌ها توسط مدیران و کارشناسان این حوزه انجام می شود.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران افزود: به دلیل تنوع خدمات و مطرح شدن مأموریت های جدید برای بانک، وظایف و مسئولیت های امور شعب نیز بطور مستمر بروزرسانی می‌شود و ادارات کل امور شعب، بازاریابی و امور باجه ها به عنوان سه رکن این بخش باید برنامه‌های متناسب با مأموریت‌های بانک و نیازهای جامعه را طراحی و اجرا کنند.
گفتنی است: در پایان این مراسم محمد طبائی به عنوان معاون اداره کل امور شعب و مناطق آزاد معرفی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: