کد خبر: ۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
دکتر تقی نتاج در حاشیه اهداء خون کارکنان بانک قوامین : اهداء خون یکی از زیباترین شکل ایثار و همدلی با انسان هاست.
اهداء خون یکی از زیباترین شکل ایثار و همدلی با انسان هاستبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، کارکنان اداره مرکزی بانک قوامین امروز با دعوت از تیم سیار سازمان انتقال خون تهران نسبت به اهداء خون جهت استفاده ی نیازمندان فرآورده های خونی اقدام کردند.
با همکاری سازمان انتقال خون تهران بزرگ و حضور تیم سیار این سازمان در اداره ی مرکزی بانک قوامین ، مدیرعامل ، معاونین و کارکنان اداره مرکزی بانک قوامین در عملی خداپسندانه نسبت به اهداء خون خود اقدام کردند.
بنابراین گزارش ، تیم پزشکی سازمان انتقال خون تهران بزرگ از ساعت 9 صبح با ظرفیت شش تخت خون گیری کار خود را آغاز کرد و با توجه به استقبال گسترده ی کارکنان بانک ، عملیات خون گیری تا ساعات بعدازظهر نیز ادامه دارد.
بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج در حاشیه این عمل خداپسندانه ، اهداء خون را یکی از زیباترین نوع ایثار و همدلی دانست و گفت:کار خداپسندانه اهداء خون علاوه بر این که فوائد بسیاری را از لحاظ سلامتی برای بدن دارد ، شکل زیبائی از مشارکت ، همدلی و نوعدوستی ما ایرانیان است که با توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی ما جلوه با شکوهی از اتحاد و همبستگی ایرانیان را به نمایش می گذارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: