کد خبر: ۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: انسجام و وحدت برای جلوگیری از ضربه به انقلاب مورد نیاز است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛حجت‌الاسلام رضا آشتیانی عضو جامعه روحانیت مبارز در میزگردی که با حضور حجت‌الاسلام آقاتهرانی، حسین فدایی و محمدنبی حبیبی در کنگره جمعیت ایثارگران برگزار شد، گفت: در جریان فتنه 88 دنیا تمام توان خود را بر علیه ایران گذاشت و تهران را محاصره کرد و در سال 88 جز آتش و خون چیزی نبود.

وی ادامه داد: اما سیل جمعیت در 9 دی با انسجام به میدان آمدند و بر این آتش آب ریختند و آتش را خاموش کردند و این پیروزی‌ها به دلیل انسجام و وحدت به دست آمد و نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: اگر بخواهیم به انقلاب لطمه نخورد، باید انسجام، وحدت و همدلی ایجاد شود و شخصیت‌پرستی‌ها را کنار بگذاریم. 

آشتیانی تاکید کرد: اگر محور را ولایت فقیه قرار دهیم قطعا در فراز و نشیب‌ها موفق هستیم و اگر زیر پرچم ولایت فقیه بودیم مشکلاتی که در طول تاریخ برای‌مان پیش آمد، به وجود نمی‌آمد. 

وی در پایان گفت: اگر در تمام کارها رهبری را محور قرار دهیم و تسلیم محض خداوند شویم، موفق می‌شویم؛ امیدوارم اصول گرایان در این مسیر قرار داشته باشند و خداوند در بزنگاه‌ها امدادهای خود را می‌رساند. 


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: