کد خبر: ۷۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
حسين مهري در بازديد از واحدهاي توليدي استان زنجان با تأكيد بر لزوم حمايت از كارآفرينان در شرايط تحريم اظهار داشت: افزايش کیفیت خدمات و رضایت خاطر مشتريان نیازمند تمركز بر درك رفتار و شناسايي نیازهای آتی آنان و اخذ بازخورد مستمر از شعب بانك است.
مديرعامل بانك صنعت و معدن؛ تمركز بر نياز مشتريان رمز موفقيت بانكبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، حسين مهري رئيس هيأت مديره و مديرعامل اين بانك كه به اتفاق هيأت همراه، به استان زنجان سفر كرده است، صبح امروز سه شنبه از شركت هاي بهشت كوير آريانا در شهرك صنعتي كاسپين قزوين و پس از آن از شركت هاي كيميا زيست پارسيان در شهرك صنعتي نوآوران زنجان و نيك ريس در شهرستان ابهر بازديد كرد و از نزديك در جريان روند فعاليت و موانع پيش روي اين شركت ها قرار گرفت.
شرکت بهشت کویر آریانا، تولید کننده لوله ها و اتصالات کامپوزیتی از نوع رزین اپوکسی تقویت شده با الیاف شیشه می باشد و شركت كيميا زيست پارسيان نيز در زمينه توليد دارو، تحقيق و توسعه براي ساخت داروهاي جديد و مطالعه براي واردات وصادرات دارو فعاليت مي كند.
شركت نیک ریس نيز از شركت هاي فعال در حوزه نساجی مي باشد كه سالانه 7200 تن نخ خام، 12۰۰ تن نخ رنگ شده و 48۰۰ تن پارچه بافته و تکمیل شده تولید می کنند.  
وي همچنين در جمع كاركنان شعبه زنجان حضور پيدا كرده و ضمن ابراز رضايت از عملكرد شعبه بيان داشت: ضرورت دارد برخورد مناسب و توأم با سعه صدر با مشتريان در سرلوحه كار تمامي كاركنان بانك قرار گيرد زيرا مشتريان بانك صنعت و معدن عموماً از كارآفرينان بزرگ كشور هستند كه مشغله هاي بسياري در اداره شركت ها در شرايط تحريم دارند و ضرورت دارد كاركنان بانك در نقش تسهيلگر، به رفع اين موانع پرداخته و مرهمي براي آنها در اين شرايط سخت باشند.
مهري عنوان كرد: استراتژي ما بهره گيري از شركت هاي ابزاري مانند ليزينگ، صرافي و كارگزاري اين بانك براي مساعدت به توليدكنندگان در شرايط دشوار پيش رو است.
وي اظهار داشت: مهمترين برنامه ما در آينده جذب منابع است كه از راه هاي وصول مطالبات، جذب سپرده هاي چهارگانه، توسعه خدمات بانكي، فروش اموال مازاد و استفاده از ظرفيت شركت هاي ابزاري و پيگيري براي تأمين منابع از صندوق توسعه ملي در صدد تحقق آن هستيم.  
مديرعامل همچنين بر اولويت بانك در ارائه سرمايه در گردش به واحدهاي صنعتي جهت حفظ و افزايش ظرفيت عملي توليد تأكيد كرد و ادامه داد: پس از آن اتمام طرحهاي نيمه تمام و توجه به طرحهاي توسعه اي از ديگر اولويتهاي بانك تلقي مي گردند و با توجه به پتانسيل كشور در بخش معادن، نياز به فعاليت بيشتر در بخش معدن با توجه به رسالت بانك صنعت و معدن احساس مي گردد.
وي گفت: بانكداري در دنيا از عملكرد شركت هاي بزرگ تجارت الكترونيكي همچون آمازون تأثير پذير گشته و در مباحث مالي نيز روش هاي جديد همچون ارزهاي رمز نگاري شده در حال جايگزيني است. بنابراين روش هاي سنتي بانكداري به تدريج در حال افول بوده و ما بايد در اين مسير آمادگي لازم را كسب نماييم.
مهري افزود: بانكداري شركتي به نيازها و خواسته هاي مشتريان از راه هاي مختلف همانند يكپارچگي اطلاعات در دنيا توجه دارد و ما بايد روشهايمان را اصلاح نماييم.  
وي با اشاره به نقش پراهميت شعب به عنوان آحاد در ارتباط با مشتري تصريح كرد: توانمندسازي شعب و سرپرستي ها و تفويض اختيارات بيشتر به آنان از اقدامات مهم انجام شده در بانك به شمار مي رود تا شعب بتوانند در تصميم گيري هاي مديريت ارشد بانك مشاركت نموده و ايده هاي مناسبي را ارائه نمايند.
مهري خاطر نشان كرد: با توجه به حضور همكاران توانمند و متخصص با تحصيلات عالي در شعب یکی از مسائل مهم استفاده از تمام ظرفيت ها، توانمندي ها و تخصص اين همكاران جهت ارايه خدمات به صنعتگران و ارتقاء سطح كيفي خدمات شعب مي باشد و بر همين اساس نقش آموزش مستمر و انتقال تجارب از اهميت ويژه اي برخوردار است.
مهري در ادامه اين سفر از ديگر طرح هاي صنعتي اين بانك در شهرستان ابهر و ساختمان جديد شعبه ابهر بازديد خواهد كرد و با كاركنان اين شعبه در خصوص بهبود عملكرد و وضعيت طرح هاي تأمين مالي شده توسط اين بانك به گفتگو خواهد نشست.

نام:
ایمیل:
* نظر: