کد خبر: ۷۳۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
حاشیه ها کاپیتان آبی ها را به فکر جدایی می اندازد؟
اتفاقاتی که در هشتاد و نهمین دربی تهران رخ داد و منجر به شکست استقلال برابر رقیب دیرینه شد، دردسرهای جدیدی را برای کاپیتان آبی‌ها ایجاد کرده که ممکن است به خروج وی از این تیم منجر شود.
رحمتی از استقلال جدا می شود
اتفاقاتی که در هشتاد و نهمین دربی تهران رخ داد و منجر به شکست استقلال برابر رقیب دیرینه شد، دردسرهای جدیدی را برای کاپیتان آبی‌ها ایجاد کرده که ممکن است به خروج وی از این تیم منجر شود.

به گزارش مهر، شکست با یک گل مقابل پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر سرآغازی بود برای اتفاقات تازه‌ای در تیم استقلال که از آن به عنوان حاشیه‌های این تیم یاد می‌شود.

خوردن گل از داخل محوطه جریمه با ضربه سر یک بار دیگر ضعف کهنه کاپیتان آبی پوشان را روی خروج برملا کرد و پس از آن شائبه نقش وی در تعیین زننده ضربه پنالتی، باعث شد تا زخم کهنه هواداران این تیم نسبت به مشارکت رحمتی در برخی از تصمیمات مربیان سر باز کند تا از بعد از آن بازی هجمه‌ای بی سابقه نسبت به سید مهدی رحمتی ایجاد شود.

هواداران استقلال پس از شکست مقابل دربی با شدتی بی سابقه دست به انتقاد از کاپیتان تیمشان زده و با هشتگ «نه_به_تمدید_رحمتی» در فضای مجازی به استقبال جدایی وی در پایان فصل رفتند. گذشت زمان نه باعث فروکش کردن خشم هواداران استقلال شد و نه باعث شکسته شدن سکوت کاپیتان آبی پوشان در مقابل منتقدانش.

در همه سال‌های اخیر رحمتی رابطه خوبی با مربیانش در استقلال و تیم ملی نداشته و معمولاً پایانی نه چندان مسالمت آمیز با مربیانش داشته است. قطع همکاری رحمتی با امیر قلعه نویی، مظلومی و منصوریان در استقلال و کارلوس کی روش در تیم ملی دوستانه و همراه با خاطرات خوب نبوده که این نقطه ضعف برای او محسوب می‌شود.

مطلب دیگری که از نقاط ضعف در کارنامه این بازیکن باتجربه محسوب می‌شود، حضور در تمامی شکست‌های سنگین یک دهه اخیر این تیم می‌باشد. از شکست‌های سنگین آسیایی آبی پوشان مقابل العین و السد با ۶ و ۳ گل تا دو شکست بحث برانگیز این تیم مقابل پرسپولیس با نتایج ۳ بر ۲ (ایمون زائد) و ۴ بر ۲ و شکست‌های سنگین برابر تراکتورسازی و حتی یک شکست با ۴ گل مقابل ملوان.

در روزهایی که منتقدان رحمتی به شدت بر علیه وی موضع گرفته و خواهان جدایی او از استقلال هستند، یادآوری خاطرات این شکستها که بعضاً در سرنوشت مربیان و مدیران گذشته این باشگاه هم دخیل بوده موجب خشم بیشتر هواداران استقلال از کاپیتان تیم شأن می‌شود.

بعد از این اتفاقات خبر تأیید نشده و یا بهتر است بگوییم شایعه‌ای فضای مجازی را در نوردید مبنی بر اعلام آمادگی رحمتی برای خداحافظی از استقلال در پایان فصل. این خبر در حالی در فضای مجازی دست به دست شد که با هیچ واکنشی از سوی کاپیتان آبی پوشان مواجه نشد تا کمی بیشتر جدی گرفته شود.

سوال این است آیا در حالی که انتظار می‌رفت رحمتی نسبت به این خبر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کند، با سکوت معنا دارش این خبر را به صورت تلویحی تأیید کرده است؟

از جمله انتقاداتی که برخی از مربیان سابق رحمتی به خصوص در استقلال نسبت به وی داشته و همین موضوع از عوامل اختلاف آنها با کاپیتان تیمشان شده، تمایل وی به مشارکت در برخی تصمیماتی است که فراتر از وظایف یک بازیکن می‌باشد. برخی از مربیان سابق وی در استقلال از دخالت‌های این بازیکن در تصمیمات فنی دل خوشی نداشتند و این نیز عاملی برای اختلافاتی بود که بعضاً هنوز هم به قوت خود باقی است.

آخرین نمونه این هم شائبه دخالت در تعیین پنالتی زن استقلال در دربی ۸۹ بود که گفته‌های شفر در نشست خبری پس از بازی هم بر این شائبه اضافه کرد. هرچند سرمربی آبی پوشان ساعاتی پس از بازی در مصاحبه‌ای که روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت سعی در تکذیب این موضوع داشت، اما صحبت‌های وی در نشست خبری روی ذهن هواداران استقلال تاثیرش را گذاشته بود.

همه این عوامل دست به دست هم داده تا پس از دربی، روز به روز بر تعداد مخالفان تمدید قرارداد با رحمتی در استقلال در بین هواداران این تیم اضافه شود که مشخص نیست با ادامه این روند آیا رحمتی فصل آینده هم در استقلال خواهد بود یا خیر.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
2
0
با سلام.رحمتی از ضعیفترین دروازه بانهای لیگ است.کلین شیت او زمانیست که هیچ توپی در چارچوب زده نشود.در سانترهای از جناحین نظاره گر است.توپهای پشت مدافعان را جمع نمیکند.او ایستا و ساکن است همچون مجسمه.با باختهای پرگل ابروی استقلال را برده.او تیم پیکان را به دست یک فرستاد.در تیمهای دیگر مانند سپاهان چون مدافعان عالی داشته این نقاط ضعف بزرگ نمود نکرد.با تشکر کارشناس فوتبال از قم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار