کد خبر: ۷۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
عضو هئیت مدیره بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین حقوقی و بازرسی بانک در سفر به استان خوزستان از مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان، یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک - به همراه معانین حقوقی و بازرسی با حضور در مناطق سیل زده خوزستان ضمن ابراز همدردی و دلجویی از آسیب دیدگان این واقعه، ابراز داشت: متاسفانه زندگی شمار زیادی از هموطنان در اثر وقوع سیل مختل شده است لذا باید همه مردم، دستگاه ها و نهادهای مختلف کشور با هم افزایی و همکاری به یاری این عزیزان همت گمارند.
مرتضایی ضمن قدردانی از کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان استان خوزستان به سیل زدگان، ابراز امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال و با همیاری و کمک همه هموطنان و همکاران استان بتوانیم بخشی از خسارتهای ناشی از سیل را جبران کنیم.
مدیران بانک در این سفر با حضور در محل اسکان سیل زدگان در اردوگاه جواد الائمه(ع) و شهرستان های حمیدیه، سوسنگرد و روستاهای اطراف این دو شهر و شعبه سوسنگرد، از نزدیک روند اقدامات، فعالیت ها و برنامه های امدادرسانی به مردم این مناطق را بررسی کردند.
مسعود حاتم وند - رئیس اداره امور شعب استان خوزستان – نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان خوزستان ارائه نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: