کد خبر: ۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌ شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه ‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: