کد خبر: ۷۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
شركت بيمه البرز موفق به دريافت تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف كنندگان شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي و بين الملل بيمه البرز، در هجدهمين همايش ملي حمايت از مصرف‌كنندگان، سيد رسول تاجدار،‌ مديرعامل بيمه البرز گواهينامه و تنديس طلايي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان را از وزير صنعت، معدن و تجارت دريافت كرد.
بر اساس اين گزارش، بيمه البرز در دو سال گذشته نيز موفق به دريافت تنديس نقره اي شد و سال‌هاي ۸۸، ۹۱ و ۹۳ هم گواهينامه رعايت حقوق مصرف‌كنندگان دريافت كرد.
اين گزارش حاكي است، طي مميزي انجام شده از سوي سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان، ۵۴۵ شركت و بنگاه براي حضور در اين همايش ثبت‌نام كردند و در نهايت ۹۱ واحد براي دريافت تنديس طلايي، نقره‌اي و گواهينامه ارزيابي شدند كه ۱۶ بنگاه از جمله شركت بيمه البرز موفق به دريافت تنديس طلايي شدند.
گفتني است فرآيند ارزيابي بنگاه‌هاي اقتصادي براي دريافت اين گواهينامه بر اساس چهار شاخص كلي قيمت، كيفيت، خدمات پس از فروش و رضايت مشتري و با حضور مديران ذي‌ربط سازمان حمايت و همچنين نمايندگان نهادهاي مربوطه صورت گرفته است.
بنا بر گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين جايزه معتبرترين جايزه ملي براي رتبه‌بندي شركت‌هاي توليدي و خدماتي كشور است كه هر ساله پس از مميزي سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان به برگزيدگان اهدا مي‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: