کد خبر: ۷۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
ویلموتس می‌خواهد مربی پروازی باشد
سایت بلژیکی اعلام کرد بین مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران توافقی صورت نگرفته است و این مربی ممکن است از هدایت ایران سر باز بزند.

فدراسیون فوتبال و ویلموتس به اختلاف خوردند

سایت بلژیکی اعلام کرد بین مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران توافقی صورت نگرفته است و این مربی ممکن است از هدایت ایران سر باز بزند.

به گزارش ایسنا و به نقل از hln، ممکن است مارک ویلموتس و تیم ملی فوتبال ایران برای عقد قرارداد به تفاهم نرسند. این مربی هفته قبل به ایران سفر کرد و امکانات تیم ملی فوتبال ایران را از نزدیک مشاهده کرد. فدراسیون فوتبال ایران به او پیشنهاد امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۲ یعنی بعد از جام جهانی قطر داده است ولی ویلموتس به بلژیک سفر کرد و هنوز قراردادی بین دو طرف امضا نشده است.

با وجود پیش شرط‌هایی که فدراسیون فوتبال ایران به او ارائه کرده و مبلغ پیشنهادی ۱.۳ میلیون یورو، هنوز یک چالش بزرگ برای نهایی شدن قرارداد ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وجود دارد، چالشی که ممکن است باعث شود تا ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را بر عهده نگیرد.

فدراسیون فوتبال ایران از این مربی تقاضا کرده تا تقریباً به صورت دائم در ایران ساکن باشد تا بتواند از نزدیک رقابت‌ها را مشاهده کند. موضوعی که با مخالفت مربی بلژیکی مواجه شده است.

پیش‌تر، این مربی تصور می‌کرد که فقط برای بازی‌های ملی قرار است به ایران برود و در حین آن زمان باید در تهران ساکن باشد ولی اکنون با این درخواست فدراسیون فوتبال روبرو شده که او باید به صورت دائم در ایران ساکن باشد و ممکن است این امر به عدم توافق دو طرف منجر شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم‌اکنون در بلژیک به سر می‌برد تا قرارداد این مربی را امضا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار