کد خبر: ۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سفر به استان کرمانشاه و پس از بازدید از شعبه ماهیدشت ، در شعبه سرپل ذهاب حضور یافت و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، خدارحمی روز شنبه اول تیرماه در سفر به استان کرمانشاه که باهدف رسیدگی به مسائل مربوط به کارکنان و مشتریان زلزله زده این استان و بررسی اجرای بند خ تبصره 33 و بند ل تبصره 16 در حمایت از خسارت دیدگان انجام داد، پس از حضور در شعبه ماهیدشت ، از شعبه سرپل ذهاب بازدید و با همکاران و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش، خدارحمی در بازدید از شعبه سرپل ذهاب در فضایی صمیمی با مشتریان و کشاورزان دیدار و به مشکلات آن ها در زمینه حساب حامی گندم ، روند واریز وجوه گندم و استمهال بدهی ها در اجرای بند خ تبصره 33 و بند ل تبصره 16 رسیدگی کرد.
این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین به بررسی عملکرد شعبه سرپل ذهاب پرداخت و از کارکنان خواست در مسیر حمایت حداکثری از رونق تولید کشاورزی با همدلی و صمیمیت به مشکلات و مطالبات مشتریان به ویژه زلزله زدگان رسیدگی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: