کد خبر: ۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
این اپلیکیشن جدید برای صنعت بیمه ابزاری ارزشمند خواهد بود تا بیمه گران بتوانند با مشتریانشان تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از لایو اینشورنس، این اپلیکیشن جدید برای صنعت بیمه ابزاری ارزشمند خواهد بود تا بیمه گران بتوانند با مشتریانشان تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند.

صنعت بیمه از اپلیکیشن های مربوط به تلفن های هوشمند بیشترین بهره را می برد چرا که بیمه گران با استفاده از آنان می توانند با مشتریانی که بیش از حد به گوشی های خود وابسته هستند، ارتباط بهتری را برقرار کنند. از همین رو اپل و آی‌بی‌ام با همکاری با یکدیگر نرم افزار جدیدی را معرفی کرده اند که می توان از آن به انواع نخستین نرم افزاری نام برد که به گسترش صنعت بیمه کمک می کند. 

این دو شرکت پیش از این نیز اولین اپلیکیشن های خود برای آیفون و آیپد را عرضه کردند. این اپلیکیشن ها در راستای توافق چند ماه پیش این دو و در حوزه خدمات شرکتی، صنعتی و اداری عرضه شده اند. همچنین در راستای این همکاری برنامه هایی نیز برای خطوط هوایی در نظر گرفته شده. در این زمینه امروز دو اپلیکیشن معرفی شده که به خلبانان اجازه می دهد تا جهت مدیریت سوخت، با کمک خدمه هواپیما نظارت بهتری بر وضعیت پرواز داشته باشند. اپلیکیشن های دیگر نیز خدمات فروش به خرده فروشان عرضه می کنند. اپ دیگری نیز به کارشناسان و متخصصان تکنولوژی اجازه می دهد به مشتریان از طریق فیس تایم راهنمایی های فنی بدهند.

در این گزارش آمده است که این همکاری به صنعت بیمه کمک می کند که راه بهتری را برای تعامل با مشتریان آنلاین خود بر قرار کند و ارتباط بین مشتری و بیمه گر را افزایش می دهد. انتظار می رود این اپلیکیشن خلاقیت بیمه گران را افزایش دهد و به آنان کمک کند تا ارتباط مستقیمی با مشتریان در حال رشد خود داشته باشند. 

"مارک مک لاگلین" رئیس بخش آی‌بی‌ام در یادداشتی تاکید کرد که صنعت بیمه محصولات غیرمملوسی را به مشتریانی ارائه می کند که به بیمه گران خود اعتماد کاملی ندارند. اپلیکیشن های مربوط به تلفن همراه مانند پلی میان بیمه گران و مشتریانشان عمل می کند و فضای را خلق می کند که آنان اعتماد بیشتری به یکدیگر و ارتباط موثرتری داشته باشند. نرم افزارهای که تاکنون به بازار معرفی شده تنها به نمایندگان بیمه کمک می کرد تا به عنوان بخش اصلی از صنعت بیمه باقی بمانند.

طبق گزارش های منتشر شده، آغاز اصلی کار برای این دو شرکت در سال ۲۰۱۵ نمود پیدا خواهد کرد. در این سال اپل و آی‌بی‌ام قصد دارند شخصیتی تازه از آیفون و آیپد را در صنایع فروش، بهداشت، امور بانکی، سفر، ارتباطات و بیمه تبدیل به کاربران نشان دهند.

همکاری بین اپل و آی‌بی‌ام نمونه ‌ای از همکاری بین دو شرکت است که پیش ‌تر رقیب همدیگر شمرده می‌ شدند. آی‌بی‌ام در حوزه‌ ای از بازار که اپل در آن موفق است، چندان خوب عمل نکرده و در مقابل نیز اپل سعی دارد تا نفوذ خود را در حوزه‌ صنعت و تجارت گسترده‌ تر کند. از این‌ رو به نظر می ‌رسد این همکاری، یک رابطه‌ برد-برد برای طرفین است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار