کد خبر: ۷۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰
حدودا سه هفته دیگر فصل جدید لیگ برتر آغاز می‌شود و بد نیست در این زمان باقی مانده با بمب‌های آماده انفجار لیگ برتری بیشتر آشنا شوید. کی‌روش استنلی مدیران دو باشگاه را در انتظار پاسخ گذاشته و پاتوسی هم در دو راهی انتخاب شفر یا استقلال قرار دارد. مهدی طارمی شاید به لیگ برتر برگردد و وحید امیری و کاوه رضایی هم فاصله زیادی تا بازگشت ندارند.

همه‌چیز درباره ۱۲ بمب لیگ برتری آماده انفجار

در سه هفته باقی مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر احتمالا شاهد نقل‌وانتقالاتی بزرگ خواهیم بود و چند ستاره تیم‌شان را تغییر خواهند داد. کی‌روش استنلی مدیران دو باشگاه را در انتظار پاسخ گذاشته و پاتوسی هم در دو راهی انتخاب شفر یا استقلال قرار دارد. مهدی طارمی شاید به لیگ برتر برگردد و وحید امیری و کاوه رضایی هم فاصله زیادی تا بازگشت ندارند. اشکان دژاگه، رضا اسدی، پژمان منتظری، علی علیپور، علیرضا بیرانوند و بشار رسن هم دیگر شاه‌ماهی‌هایی هستند که می‌توانند در این چند روز بمب نقل‌وانتقالاتی یک تیم باشند.

مهدی طارمی

تصویری که روز قبل از مهدی طارمی و کالدرون منتشر شده، امید بازگشت آقای گل پرسپولیس را به این تیم زنده کرد. البته خیلی زود مشخص شد این دیدار اتفاقی در فرودگاه رخ داد و خبری از بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس نیست. هر چند که شنیده شده طارمی به مدیران پرسپولیس این وعده را داده در صورت بازی نکردن در تیمی اروپایی، دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد و پیراهن سرخ به تن خواهد کرد.

کی‌روش استنلی

شاید زمانی که درگیری‌های بازی سپاهان و پرسپولیس رخ داده بود، کسی انتظار نداشت کی‌روش استنلی به پرسپولیس نزدیک شود. ولی در این روز‌ها کی‌روش هنوز حاضر نشده با سپاهان قرارداد فصل جدید را امضا کند و در مصاحبه‌ای گفته که مشغول بررسی پیشنهاداتش است. پرسپولیس هم جزو تیم‌هایی است که به کی‌روش پیشنهاد داده؟ تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

اشکان دژاگه

در تبریز همه چشم‌انتظار تمدید قرارداد اشکان دژاگه هستند. با جدایی استوکس، تراکتوری‌ها امیدوارند دژاگه را حفظ کنند تا خط آتش فصل قبل‌شان افت نکند.

آیاندا پاتوسی

تا این لحظه ۱۴ بازیکن به طور رسمی از استقلال جدا شدند و آبی‌ها نصف این تعداد هم بازیکن جدید خریدند. با این حال همچنان هواداران استقلال چشم انتظار تمدید قرارداد یک بازیکن هستند؛ پاتوسی. شفر هم به عنوان جدی‌ترین رقیب آبی‌ها قصد دارد او را همراه با خود به بنی‌یاس ببرد.

کاوه رضایی

کاوه هم برای بازگشت به ایران با چند گزینه وسوسه شده است. از یک سو استقلالی‌ها برای تقویت خط حمله نیاز به مهاجم دارند، از سوی دیگر تراکتور با رفتن استوکس دنبال مهاجم است و همچنین شنیده شده قلعه‌نویی برای هم جذب او نظر مثبتی دارد.

بشار رسن

هافبک عراقی پرسپولیس جزو معدود بازیکنانی است که هنوز با پرسپولیس تمدید نکرده است. بشار مدت‌هاست از بدقولی‌های باشگاه برای پرداخت قرارداد او گلایه می‌کند. رسن هم شنیده شده از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد و به همین خاطر در تمرینات کالدرون حضور نیافته است.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند هم ساز جدایی را کوک کرده و با وجود اینکه همراه پرسپولیس راهی ترکیه شده، ولی در حال فراهم کردن مقدمات جدایی‌اش است. البته این بند که بیرانوند برای جدایی باید ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه حق فسخ بدهد، شانس تیم‌های ایرانی را برای خرید او عملا از بین می‌برد و بیرانوند هم سراغ تحقق آرزویش برای حضور در فوتبال اروپاست.

پژمان منتظری

کاپیتان دوم استقلال مدت‌هاست که از رفتار مدیران این باشگاه گله‌مند است. تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت در یک گفت‌وگوی ویدیویی از هواداران استقلال خداحافظی کند. منتظری مدعی شده حتی به خداحافظی از فوتبال هم فکر کرده و البته گزینه حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس را هم روی میز دارد. شنیده شده جواد نکونام هم برای حضور منتظری در فولاد تلاش زیادی کرده است.

علی علیپور

آقای گل پرسپولیس هم قصد رفتن دارد. علیپور در این مدت فشار زیادی به باشگاه آورده که اجازه جدایی او را بدهند و قصد دارد بازی در خارج از ایران را هم تجربه کند.

علی کریمی

استقلال مسعود ریگی را خرید، فرشید باقری را حفظ کرد و با رضا اسدی هم وارد مذاکره شد. اتفاقاتی که نشان می‌دهد مدیران این تیم به جدایی علی کریمی فکر کرده‌اند. کریمی هم در این مدت با چند باشگاه مذاکره کرده است.

رضا اسدی

بهترین بازیکن فصل قبل سایپا هم سر دو راهی قرار گرفته است. از یک سو دنیزلی او را می‌خواهد و از سوی دیگر مدیران استقلال هم با اسدی نشستی برای عقد قرارداد داشتند.

وحید امیری

امیری هم در این هفته با ترابوزان‌اسپور تسویه کرد و با ثبت عکس یادگاری، رسما به حضورش در ترکیه پایان داد. در این مدت شنیده شده چند تیم مدعی مانند سپاهان، تراکتورسازی و پرسپولیس خواهان جذب او شده‌اند. امیری هم با انتخاب هر کدام از این تیم‌ها می‌تواند دوباره تیتر یک رسانه‌ها شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار