کد خبر: ۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
عراقچی تشریح کرد:
معاون وزیر امورخارجه و عضو ارشد گروه مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برنامه دیدار‌های آتی دو جانبه و چند جانبه با اعضای گروه ١+ ۵ در تهران و ژنو را تشریح کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ «سیدعباس عراقچی» معاون وزیر امورخارجه و عضو ارشد گروه مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در خصوص برنامه دیدار‌های آتی دو جانبه و چند جانبه با اعضای گروه ١+ ۵ در تهران و ژنو اظهار داشت: روز دوشنبه ٢٢ دی«سرگی ریابکف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای جهت مذاکرات و رایزنی‌های دوجانبه هسته‌ای به ایران سفر می‌کند و در این سفر همچنین با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

عراقچی افزود: روز چهارشنبه ٢۴ دی نیز وزیر امور خارجه کشورمان و «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا به ژنو خواهند رفت تا پیش از مذاکرات دوجانبه معاونین خود با یکدیگر دیدار کرده و راهنمایی‌های لازم را به عمل آورند.

وی افزود: متعاقبا طی روزهای ٢۵ الی ٢٧ دی هیات‌های مذاکره کننده ایرانی و آمریکایی در ژنو مذاکره دو جانبه خواهند داشت و روز ٢٨ دی نیز مذاکرات ایران و ١+۵ در سطح معاونین برگزار خواهد شد.

معاون وزیر خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: قبل و بعد از اين مذاکرات، با بقیه اعضای 1+5 نیز به صورت دو جانبه ملاقات و مذاكره صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکره ، هسته ای ، ژنو ، کری ، ظریف
نام:
ایمیل:
* نظر: