کد خبر: ۷۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
سید رسول تاجدار مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت 60سالگی این شرکت پیام تبریکی به شرح ذیل صادر نمود.

همکاران، نمایندگان و مشتریان وفادار و گرانقدر شرکت بیمه البرز
امروز بیمه البرز شصتمین سال خدمت رساني خود را در حالي آغاز مي كند كه در همه سال هاي فعاليت خود با توسعه همه جانبه در زمینه تربیت نیروی انسانی كارآمد، استفاده از فناوري هاي نوين و توسعه خدمات و گسترش شبكه فروش، عملكرد قابل قبولی داشته است. این موفقیت‌ها در سايه لطف خداوند و سخت كوشي، تعهد کاری و سلامت رفتار كاركنان و شبکه فروش شريف شرکت به دست آمده است.
در اين ميان مهم ترین ویژگی شرکت بیمه البرز که وجه تمایز آن با شرکت‌های دیگر است پرداخت به موقع و ‌دقیق خسارت به بیمه‌گزاران زیان‌دیده خود است و به همین خاطر همواره به عنوان مشتری‌مدارترین شرکت بیمه انتخاب و معرفی شده است.
موفقيت‌هاي بیمه البرز در خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در شرايط سخت تحريم ها و عهدشكني دشمنان و محروميت هاي ايجاد شده عليه كشورمان نيز قابل توجه است که از آن جمله می‌توان به پرداخت خسارت کشتی سانچی، پرداخت خسارت سریع و دقیق خسارت به هموطنان آسیب‌دیده زلزله استان‌های غربی کشور و پرداخت خسارت به شرکت دام و طیور ایران اشاره کرد.
اينك در آغاز شصت و یکمین سال فعاليت بیمه البرز بار ديگر در پيشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران، هم پيمان مي شويم تا با مواجهه هوشمندانه و متعهدانه با مشکلات موجود اقتصادی و استفاده از همه توانمندي ها و امكانات شرکت، از تمام بخش ها و اقشار جامعه با ارایه بهترین خدمات بیمه ای حمایت و منافع همه ذی‌نفعان صنعت بیمه به ویژه سهامداران محترم را تامین کنیم.
اعتماد مردم و مشتریان شریف بیمه البرز در کنار حمایت های مسئولان، پشتوانه حرکت و تلاش کارکنان سخت‌کوش بیمه البرز است و با تکیه بر این سرمایه‌های عظیم نگاه ما به آینده، نگاهی امیدوارانه است و برای ارایه خدمات بهتر و گسترده تر به هموطنان شریف، تمام توان خود را به‌کار خواهیم بست.
بی شک، تلاش در جهت تأمین امنیت و آرامش برای هموطنان، بزرگترین موهبتی است که خداوند روزیِ هر انسانی می‌گرداند. 28 تیرماه، سالروز تاسیس شرکت بیمه البرز را به تمامی کارکنان و نمایندگان عزیز که خالصانه تلاش می‌کنند. تا بیمه البرز توانگر و ماندگار بماند، تبریک عرض می‌کنم .

نام:
ایمیل:
* نظر: