کد خبر: ۸۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
در روزهای 6 و 7 شهریور اولین همایش هم اندیشی مدیران بیمه کارآفرین در هتل دیزین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، این گردهمایی در راستای بررسی مسائل فی مابین مدیران ستادی و شعب؛ با حضور مدیرعامل، معاونین، اعضا هیأت مدیره، مدیران شعب و ستاد و هم چنین نمایندگان برتر فروش بیمه های زندگی شرکت با هدف بررسی عملکرد و ارائه برنامه های مدیران و تقدیر از برترین های فروش بیمه های زندگی و همکاران نمونه طی دو روز برگزار گردید.
در آغاز مراسم، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، نشست با سخنان علیرضا حجتی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه بازار و شبکه فروش آغاز شد. وی با تشریح فعالیت کمپین فروش بیمه های زندگی و عملکرد موفق شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، به توانمندی این شبکه اشاره کرد و خاطر نشان نمود با توجه به حضور نمایندگان توانا و موفق، این بخش همچنان می تواند با موفقیت هرچه تمام تر در جهت اعتلای نام و اهداف بیمه کارآفرین گام بردارد. وی در پایان سخنان خود اعلام کرد که دومین جشنواره فروش بیمه های زندگی از اول شهریور آغاز می شود.
در ادامه برنامه، نگار طهرانی مدیر طرح و برنامه، گزارش مقایسه ای پنج ماهه عملکرد شعب با برنامه فروش سال 1398 را ارئه نمود و هم چنین خسارت های پرداختی در گروه های بیمه ای اتومبیل و مسئولیت را مورد آسیب شناسی قرار داد.
سپس پانل مدیران فنی شرکت، تشکیل شد، این پانل با سخنرانی عباس اسلامی معاون مدیرعامل در بیمه های زندگی آغاز شد، سپس پریا فدایی مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری به بیان عملکرد این مدیریت پرداخت. در ادامه این پانل سایر مدیران فنی گروسی مدیر بیمه های اتومبیل، طاهریان بیمه های مهندسی و مسئولیت، ضرابی مدیر بیمه های اتکائی، کاظمی مدیر بیمه های آتش سوزی، ولیئی مدیر بیمه های باربری و بیژنی مدیر بیمه های اشخاص به بیان کارنامه فعالیت تحت سرپرستی خود و برنامه های آتی مدیریت ها پرداختند.
در پایان روز اول گردهمایی، جلسه صمیمانه با حضور مدیرعامل و عضو هیأت مدیره در راستای بررسی مشکلات و مسائل فی مابین مدیران ستادی و شعب برگزار گردید. در این جلسه مدیران شعب به مشکلات خود اشاره نمودند و راهکارهایی درب جهت تعاملات بیشتر بین ستاد و شعب ایجاد شد.
در روز دوم این مراسم، در ابتدا مدیرعامل شرکت، محمد حیدری در اهمیت تأمین برنامه ها، مدیریت ریسک، کفایت کنترل و وصول مطالبات، راه اندازی باشگاه مشتریان و کمپین بیمه های زندگی تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد با همت و تلاش همه همکاران بیمه کارآفرین همچنان آینده روشنی خواهد داشت.
وی تأمین منافع بیمه گذاران را هدف اصلی شرکت بیمه کارآفرین برشمرد و اعلام کرد پرداخت به موقع و خدمات رسانی هر چه بهتر از اهداف اصلی شرکت در کنار تأمین منافع سهامداران است.
در ادامه برنامه روز دوم گردهمایی، از نمایندگان برتر کمپین فروش بیمه های زندگی با اهدای جام، لوح تقدیر و جایزه نقدی به شرح زیر تقدیر و تشکر به عمل آمد؛
نمایندگان برتر در سطح کشوری:
خانم شیوا معارفی نمایندگی کد 4545
آقای مجید شمیرانی نمایندگی کد 2535
شرکت مشاوران سبز زندگی نمایندگی کد 9029
نمایندگان برتر در سطح شعب درجه یک:

آقای مجید شمیرانی نمایندگی کد 2535
شرکت مشاوران سبز زندگی نمایندگی کد 9029
آقای علی کریمی نمایندگی کد 2543
نمایندگان برتر در سطح شعب درجه دو:
آقای ادریس احمدی نمایندگی 3903
آقای مهدی سخندان سولا
خانم فاطمه اسمعیلی
نمایندگان برتر در سطح شعب درجه سه:
خانم شیوا معارفی نمایندگی کد 4545
خانم زهره حسین پور وحدتی نمایندگی کد2268
خانم پروین محمدی نمایندگی کد 1448
هم چنین در این حوزه از دو نماینده پرفروش آقای علی کریمی و سرکار خانم آزاده نوری با اهدای لوح و جایزه نقدی قدردانی شد.
در ارزیابی شعب نیز با اهدای لوح تقدیر و اهدای جایزه نقدی از شعب زیر در سطح مختلف تقدیر به عمل آمد:
شعب درجه یک:
شعبه تهران مرکزی، جناب آقای کاویانی
شعبه مشهد، جناب آقای غلامی
شعبه ارومیه،جناب آقای موسی نژاد
شعب درجه دو:
شعبه ساری،جناب آقای طالب زاده
شعبه مهاباد،جناب آقای عرب زاده
شعبه اهواز،جناب آقای جهاندیده
شعب درجه سه:
شعبه بجنورد،جناب آقای شیردل
شعبه همدان، جناب آقای وحید شانیان
شعبه سقز، جناب آقای اکابر
در ادامه اهدای جوایز، از دو همکار نمونه شرکت بیمه کارآفرین نیز تقدیر و تشکر شد؛ آقای حمیدرضا آصفی مدیر استان قم به عنوان مدیر نمونه و جناب آقای ادب شناس به عنوان همکار نمونه با اهدای جایزه از آنان قدردانی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: