کد خبر: ۸۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
علیرضا یزدان دوست ، مدیرعامل بیمه آسماری به اتفاق هیات همراه ضمن بازدید از شعبه ارس با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری ، مديرعامل بيمه آسماری طي نشستي با حضور نمايندگان، با تأكيد بر حرفه‌اي‌گري و تخصص‌گرايي در شبكه فروش در صنعت بيمه تصريح كرد: يک نماينده بايد به صورت حرفه‌اي و جدي شغل و هدف خود را دنبال کند و نبايد به اين حرفه به عنوان شغل دوم نگاه کند. با بررسي در عملكرد نمايندگان موفق مي‌توان متوجه شد كه آنها افرادي هستند كه حرفه خود را جدي گرفته‌اند و براي آن تلاش مي‌كنند.
وي در ادامه تأكيد نمود: اخلاق حرفه‌اي مهم‌ترين اصل هر كسب و كاري است و اين انتظار از همه نمايندگان وجود دارد كه اين مقوله را بسيار جدي بگيرند، چرا كه ممكن نيست بدون رعايت اخلاق و موازين قانوني در اين صنعت ماندگار و موفق شد.
مدیر عامل بیمه آسماری همچنين با اشاره به اهميت توازن پرتفوي شركت عنوان كرد: طبق استراتژي تعيين شده در شركت بايد برنامه‌ريزي‌ دقيقي در جهت فروش بيشتر درتمامی بيمه‌ها انجام پذیرد و در همين راستا نيز از شبكه فروش انتظار مي‌رود با افزايش دانش و مهارت خود و تلاش بيشتر همگام با استراتژي شركت فعاليت خود را بهبود بخشند.
گفتني است در پايان اين جلسه رياست شعبه و نمايندگان نيز مسائل خود را با مديرعامل مطرح نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: