کد خبر: ۸۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
رئیس سازمات صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: هم بر این نمایشگاه و هم بازار مهر نظارت جدی وجود دارد.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال همزمان با بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر می‌شود که امسال نیز از 24 شهریور این نمایشگاه دایر شده است.

رئیس سازمات صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زنجان به مدت یک هفته دایر خواهد بود، تصریح کرد: این نمایشگاه در 7 هزار و 500 متر مربع و در قالب 105 غرفه دایر شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه‌داران از استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه، قم، البرز، اصفهان، قزوین، یزد حضور دارند.

فغفوری گفت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بر اساس تامین نیازهای واقعی، تنظیم بازار محصولات از طریق حمایت و ایجاد بسترهای مناسب عرضه و فروش محصولات متنوع و استاندارد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس سازمات صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کالاهایی همچون دفتر، خودکار، مداد و سایر لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود، تصریح کرد: البته سازمان صمت به صورت کامل به این نمایشگاه نظارت دارد.

وی تصریح کرد: همچنین طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بر قیمت اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان شامل دفتر، خودکار، مداد، نظارت و با توزیع کنندگان نوشت‌افزارهای تقلبی و غیر استاندارد برخورد می‌شود.

 انتهای پیام/73005/ق20

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار