کد خبر: ۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
سرمربیان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار شهرآورد جنگ روانی راه انداختند.شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

جنگ روانی کالدرون و استراماچونی در نشست خبری پیش از دربی

شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در فصل جاری برای اولین بار از سرمربیان آرژانتینی و ایتالیایی روی نیمکت خود استفاده می‌کنند و گابریل کالدرون و آندره آ استراماچونی با علم به اهمیت بازی فوق العاده حساس بین این ۲ تیم، در نشست خبری قبل از شهرآورد جنگ روانی و رسانه‌ای راه انداختند تا ثابت کنند مانند سایر مربیان هم وطن خود تبحر خاصی در راه انداختن حاشیه دارند.

جنگ کالدرون و استرا پیش از شروع شهرآورد ۹۰ با سلاح مهاجم آفریقایی

کالدرون که از فوتبال سراسر درگیرانه آرژانتین با جنگ و جدل‌های خاص قاره آمریکای جنوبی به پرسپولیس آمده تاکنون شخصیت آرامی را از خود نشان داده بود، اما با انتخاب نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال برای راه انداختن کری‌های کلامی نشان داد که در این زمینه همانند هموطنان خود مانند دیه گو سیمئونه، دیه گو آرماندو مارادونا و خورخه سامپائولی تبحر ویژه‌ای دارد.


بیشتر بخوانید: استراماچونی پیش‌دستی کرد/ ببازم می‌روم!


او در این نشست با اشاره به محدودیت‌های مالی تیمش برای جذب یک مهاجم خارجی کارآمد مدام به استفاده استقلال از کمک‌های وزارت ورزش و جوانان کنایه زده و جملات سنگینی را علیه رقیب به کار برد که بخشی از آن‌ها را در زیر می‌خوانید.

  • از روزی که به ایران آمدم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد یا از داور شاکی است، اما این تیم ۷ بازیکن جدید و ۲ بازیکن خارجی گران قیمت گرفته است.
  • می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم، اما باشگاه پول نداشت. به همین دلیل نهمین گزینه ام (جونیور براندائو) را با قیمتی ارزان جذب کردم.
  • وقتی تیمی سه بار قهرمان شود طبیعی است به فرزندان دیگر فوتبال ایران کمک شود تا آن‌ها هم قهرمان شوند.
  • امیدوارم آقایان جای شکایت، مسئولیت پذیر باشند.
  • در بازی با صنعت نفت بیرانوند را در اختیار نداشتم، اما شکایت نکردم.
  • وقتی مسئولیت تیم بزرگی را قبول می‌کنید، باید مسئولیت پذیر باشید.
  • بازیکن خارجی گران برای یک تیم (استقلال) است و ارزان برای تیمی دیگر (پرسپولیس).

این جملات سرمربی پرسپولیس بلافاصله با واکنش استراماچونی همراه شد و او هم نشان داد خون ایتالیایی در رگ هایش جاری است و مانند برخی از مربیان نامدار سرزمین چکمه‌ها مانند آنتونیو کونته، جنارو گتوزو، جووانی تراپاتونی، لوچیانو اسپالتی، روبرتو مانچینی حاضر جوابی را خوب بلد است و به صورت کلی مربی‌ای نیست که حملات حریف را بدون واکنش بگذارد.

جنگ کالدرون و استرا پیش از شروع شهرآورد ۹۰ با سلاح مهاجم آفریقایی

سرمربی جوان استقلال در مقابل اظهارات کالدرون چنین عباراتی به کار برد.

  • به کالدرون احترام می‌گذارم چرا که از من بزرگتر است و فرد مشهوری هم محسوب می‌شود، اما نمی‌دانم چرا دائم در باره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند.
  • مربی حرفه‌ای می‌داند اتفاق‌های خوب و بد در فوتبال رخ می‌دهد.
  • پرسپولیس بهترین تیم لیگ است که بازیکنان گران قیمتی دارد. آن‌ها دستمزد بالایی می‌گیرند، اما فکر می‌کنم این حرفه‌ای نیست.
  • نمی‌دانم چرا کالدرون درباره دیاباته حرف زده است، اما زمانی که ما این مهاجم را می‌خواستیم، او سرمربی پرسپولیس نبود.

جنگ رسانه‌ای سرمربیان سرخابی ها، بی شک جذابیت و هیجان شهرآورد را افزایش می‌دهد.

حال باید دید در نهایت کدام یک از این مربیان فاتح دوئل حساسی به نام شهرآورد ۹۰ پایتخت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار