به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، هادی گرمابدری با اعلام این خبر افزود: در راستای تحقق بانکداری بدون شعبه در بانک قرض الحسنه رسالت به دنبال فراهم آوردن امکانات لازم جهت رفع سوء اثرچک از طریق موبایل بانک واینترنت بانک هستم.
به گفته وی با تحقق این مهم، ماهانه بیش از 150هزار مراجعه حضوری مشتری به شعبه حذف خواهد شد. گرمابدری باتاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت نخستین بانکی است که رفع غیرحضوری سوءاثرچک را عملیاتی می کند، گفت: این طرح با توجه به افق 1400وبانکداری بدون شعبه برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بسیارحائز اهمیت است.