کد خبر: ۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛
تکلیف رئیس‌ دانشگاه تهران پس از ۳۰۵ روز در جلسه روز سه‌شنبه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی مشخص می‌شود.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛هفتصد وپنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه‌شنبه این هفته برگزار می‌شود.
 
بررسی صلاحیت سرپرستان 7 دانشگاه و محمود نیلی احمدآبادی رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران در دستور کار جلسه این هفته شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
 
رضا فرجی‌دانا وزیر معزول وزارت علوم در تاریخ 29 بهمن‌ماه سال 92 فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران را از مسئولیتش عزل کرد و پس از این تغییر بود که دانشگاه تهران تا به امروز رئیس قطعی نداشت و با سرپرست این دانشگاه اداره شد.
 
محمود نیلی احمدآبادی در 19 خرداد سال جاری نیز از سوی رضا فرجی‌دانا وزیر وقت علوم به عنوان سرپرست دانشگاه تهران معرفی شد و پس از گذشت 7 ماه در حالی که مهلت قانونی سرپرستی وی در دانشگاه تهران پایان یافته، به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد.
 
محمد فرهادی وزیر علوم در آخرین سخنان خود درباره معرفی سرپرست دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی و وضعیت ریاست این دانشگاه، گفته بود که آقای رئیس‌جمهور در این زمینه شخصاً نظر دارند و ظاهرا با تاکید و پیگیری رئیس‌جمهور، محمود نیلی‌ احمدآبادی به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده و تایید صلاحیتش سه‌شنبه این هفته در جلسه شورا بررسی می‌شود.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: