کد خبر: ۸۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
شرکت بیمه نوین به منظور ارتقای کیفیت خدمات خود، افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات و رضایتمندی مشتریان، سامانه ثبت شکایت آنلاین را در پایگاه اینترنتی خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه نوین، از این پس مشتریان می­‌توانند با درج اطلاعات خود در سامانه اینترنتی ثبت شکایت این شرکت، ضمن عدم نیاز به مراجعه حضوری، از رسیدگی به درخواست خود در کوتاه‌­ترین زمان ممکن اطمینان حاصل کنند.
برای ثبت شکایت در سامانه مذکور، درج اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شاکی، کد نمایندگی صادرکننده بیمه‌نامه، شعبه مورد شکایت، موضوع شکایت و شرح شکایت مورد نیاز است و شاکی در مرحله نهایی با ثبت شکایت خود کد رهگیری دریافت خواهد کرد.
پس از آن نیز شاکی با مراجعه به‌همین سامانه با درج کدرهگیری و کدملی، شکایت خود را پیگیری و از نتیجه آن مطلع می‌شود. در این سامانه، همچنین امکان پیوست کردن مدارک پرونده شاکی ایجاد شده است.
بر اساس این گزارش، بیمه‌گذاران بیمه نوین می­‌توانند در صورت ایجاد هر مشکلی در دریافت خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com به بخش سامانه ثبت شکایت وارد شده و درخواست خود را درج کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: