کد خبر: ۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اقتدار رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) امنیت روانی برای مردم را به همراه داشت، گفت: ما به کشورهای منطقه نشان دادیم که ظرفیت های دفاعی کشور و منطقه به قدری بالا است که نیازی به حضور بیگانگان نخواهد بود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت؛امیر احمدرضا پوردستان،در ارتباط با پیام رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) ارتش، گفت: رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای به مساحت 2میلیون و دویست هزار کیلومتر مربع به اجرا گذاشته شد و این وسعت عملیات، نشان از قابلیت های بالای ارتش ایران داشت.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)، نشان داد که 4 نیروی مختلف ارتش با مدیریت و فرماندهی ستاد ارتش، ظرفیت و توان برگزاری یک عملیات بزرگ و مشترک را دارند که این موضوع بیانگر همکاری و همدلی میان نیروهای مختلف است.
 
وی در خصوص بازتاب برگزاری این رزمایش نیز بیان کرد: ما به کشورهای منطقه نشان دادیم که ظرفیت های دفاعی کشور و منطقه به قدری بالا است که نیازی به حضور بیگانگان نخواهد بود.
 
پوردستان همچنین در رابطه با پیام رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)  برای کشورهایی که خیال خام تجاوز داشتند، نیز گفت: این رزمایش نشان داد که در کشور ایران، یک نیروی مسلح پابه رکاب و آماده وجود دارد، همچنین نکته حائز اهمیت اینکه در این عملیات، نیروهایی از سپاه هم در کنار نیروهای ارتش حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: در رزمایش آتی سپاه نیز یگان هایی از ارتش حضور خواهند داشت و وحدت و همدلی میان سپاه، ارتش و نیروهای مسلح کشور، پیامی برای کشورهایی است که خیال خام تجاوز را در سر می پرورانند، آنها باید بدانند که در این کشور سربازان ولایت مداری هستند که هر تهدیدی را در نطفه خفه کرده و تهدید کننده را از کرده خود پشیمان می کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: همچنین این اقتدار، امنیت روانی را برای مردم مردم ما به دنبال داشت.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: