کد خبر: ۸۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
همزمان با ايام هفته وحدت، بيست و سومين مدرسه "بانک اقتصادنوين" در روستاي بلال کوچلان منطقه قروق تالش استان گيلان به بهره‌برداري رسيد و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ آيين افتتاح اين مدرسه با حضور محمدعلي ايزدي رئيس هيئت‌مديره، عليرضا بلگوري مديرعامل و محمد ربيع‌زاده معاون کسب‌وکار اين بانک و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي بلال کوچلان برگزار شد.
در اين مراسم محمد علي ايزدي ضمن تبريک فرا رسيدن ايام هفته وحدت و ميلاد پيامبر اکرم (ص)، سرمايه انساني را مهمترين سرمايه کشور دانست و گفت: رشد و توسعه ميهن عزيزمان در گروه تربيت نيروي متخصص و توانمند است و در درون همين مدارس است که نخبگان و مديران آينده کشور پرورش مي‌يابند.
ايزدي با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در حوزه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گفت: بانک اقتصادنوين تا کنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور اقدام نموده که از اين تعداد 23 مدرسه به بهره‌برداري رسيده و مابقي در دست احداث است. وي افزود: در همين راستا توافق‌نامه احداث سه مدرسه ديگر در مناطق کمتر برخوردار کشور با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور نهايي شده و در روزهاي آينده امضا و تبادل خواهد شد.
در اين مراسم مختاري رئيس آموزش و پرورش شهرستان تالش، ميرمسعودي، رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان گيلان، مهدوي فرماندار شهرستان تالش، دقيق، مديرکل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان گيلان و خاني‌پور امام جمعه اهل تسنن شهرستان تالش در سخنان جداگانه‌اي ضمن تقدير از اقدامات بانک اقتصادنوين در حوزه مدرسه‌سازي ابراز اميدواري کردند با احداث اين مدرسه زمينه براي رشد و شکوفايي کودکان و نوجوانان اين منطقه فراهم شود.
گفتني است، مدرسه سه‌ کلاسه مهر نوين روستاي بلال کوچلان با 750 متر مربع محوطه و 100 متر مربع زيربنا ساخته و تجهيز شده است. همچنين بانک اقتصادنوين به ‌منظور حمايت و تشويق دانش‌آموزان به يادگيري، تعدادي کوله‌پشتي حاوي لوازم‌التحرير به آن‌ها اهدا کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: