کد خبر: ۸۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
سردار فدوی:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توطئه‌ای که طی چند روز گذشته با آن مواجه بودیم، توطئه بسیار بزرگی بود که با در اختیار داشتن اطلاعات دقیق، از ابعاد مختلف آن آگاه هستیم.

اطلاعات دقیق از توطئه بزرگ اغتشاشگران داریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در تجمع چهار هزار نفری بانوان بسیجی که در سالن وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، سپاه و بسیج انجام هر کاری را قبول کرده و آن را با موففیت به اتمام رسانده‌اند؛ به عبارت دیگر طی این ۴۰ سال هر جا سپاه و بسیج کاری را آغاز کرده‌اند، آن را با موفقیت به پایان برده‌اند.

وی افزود: توطئه‌ای که طی چند روز گذشته با آن مواجه بودیم، توطئه بسیار بزرگی بود که از ابعاد مختلف آن نه با تحلیل و خبر بلکه با اطلاعات دقیق، آگاه هستیم و به این توطئه بزرگ ظرف ۴۸ ساعت پایان داده شد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: پشتیبانان اغتشاشگران چنان به موفقیت عاملان خود اطمینان داشتند که در همان ساعات اولیه، به شکلی شتاب‌زده شروع به حمایت از اغتشاشگران کردند و به این ترتیب نشان دادند که خودشان عامل اصلی بروز این اغتشاشات هستند.

ادامه دارد...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار