کد خبر: ۸۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
فنونی زاده:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه گفته می‌شود هیچ تیمی دوست نداشته با استقلال هم قرعه جام حذفی شود قطعا شامل حال پرسپولیس نمی‌شد.

خبرگزاری دانشجو: در آستانه دیدار حساس هفته سیزدهم میان تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و برای بررسی اتفاقات اخیر در کالدرون و مسایل روز فوتبال با یکی از مدافعان اسبق باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم.
مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با دانشجو، درباره مسایل روز فوتبال کشورمان از تیم ملی تا باشگاه پرسپولیس حرف زد.

از قرعه کشی جام حذفی رضایت داشتید؟

تیم ماهشهری تیم بدی نیست که همه تصور می کنند شکست دادنش راحت است. این را قبلا هم گفته بودم رقیب سرسخت برای پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس با تیم های خوب راحت تر بازی می کند. اتفاقا ای کاش تیم های گردن کلفت تر به پست پرسپولیس می خوردند. با این همه پرسپولیس این فصل هم می تواند در هر دو جام دبل کند فقط باید کمی دقت داشته و تمرکز بازیکنانش را بالا نگه دارد.

استقلالی ها معتقد بودند پرسپولیس از رویارویی با این تیم وحشت داشته است؟

اتفاقا استقلال شانس آورده که با پرسپولیس هم قرعه نشد. چون باز هم مثل بازی دربی رفت شکست می خوردند. پرسپولیس در بدترین روزهایش هم استقلال را شکست داده است. یادشان که هست دربی 2-3 ایمون زاید که جای تیم ها در جدول کجا و کجا بود؟ ولی کدام تیم برنده شد؟ ما هرگز هراسی از رویارویی با استقلال نداشته ایم.

فکر می کنید به دور بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملتها می رسیم؟

ما هرگز نباید ناامید باشیم. در شرایطی بدتر از این هم به خواسته مان رسیده ایم. اتفاقا خیلی هم باید امید داشت. 3 بازی برگشتمان در تهران است. اگر با بحرین و عراق در تهران نتیجه نگرفته بودیم و باید می رفتیم در خانه آنها برد می گرفتیم کار سخت بود ولی انشاالله در تهران و با غیرت بچه ها می بریم وصعود می کنیم. ضمن اینکه هنگ کنگ و کامبوج هم که الکی نیستند. بالاخر این دو تیم با هم هم بازی دارند و امتیاز از دست می دهند. انشاالله به دور بعد و در نهایت جام جهانی هم می رسیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار