کد خبر: ۸۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
سرمربی ایتالیایی استقلال تهران به صورت غیر مستقیم و از طرف وکلایش برای بازگشت به جمع آبی‌ها شرط گذاشت.

استراماچونی به استقلال بازمی گردد

تازه‌ترین خبر‌ها از بازگشت استراماچونی حاکی از این است که وکلای این سرمربی ایتالیایی با ارسال نامه‌ای خواستار کاهش قرارداد او و واریز مبلغ ۱۱۰ هزار یورو به صورت مستقیم به حساب استراماچونی شدند و در این صورت امکان مذاکره در ترکیه برای بازگشت استراماچونی فراهم می‌شود.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران روز گذشته در گفت و گویی دلایل جدایی استراماچونی را اعلام کرد.

خلیل زاده مدعی شد: استراماچونی با این اقدام فقط قصد دارد قرارداد ۲ ساله خود را به یکسال تقلیل دهد و استنباط او این است که آبی‌ها قهرمان می‌شوند و برای سال دوم می‌تواند طلب پول بیشتری کند.

این اتفاق نشان می‌دهد که سرمربی آبی‌ها بسیار با برنامه و دقیق و در زمان مناسب توانسته به آنچه می‌خواهد برسد.

 

جدایی فتحی یکی دیگر از خواسته‌های استراماچونی بود که البته به صورت غیر مستقیم بار‌ها در رسانه‌های مختلف عنوان شد و با موافقت وزیر ورزش با استعفای فتحی و حضور قریب الوقوع علی فتح الله زاده، استراماچونی با طرح این شروط برای برگشت OK داده است.

آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت‌‎وگویی را با سایت ماریونت درباره موضوع ترک ایران و تیم استقلال صحبت‌هایی را انجام داده و تاکید کرده است: آماده هستم همین فردا با هواپیما از ایتالیا به تهران بازگردم.

استراماچونی در باره حواشی این روز ها گفت: از ابتدا مشکل وجود داشت، چون باشگاه ما دولتی است دستمزد‌های ما توسط مالک باشگاه پرداخت نمی‌شود.

مربی ایتالیایی ادامه داد: آنچه که مرا به صورت متعجب کرده است، این بود که هواداران استقلال اکثر اوقات در ورزشگاه حضور داشتند. با کاپیتان تیم صحبت کردم و همه در تلاش هستند و حتی سفارت ایتالیا در ایران در حال پیگری کار‌ها هستند. اگر آن شخص کناره‌گیری کند و وضعیت مناسب شود، آماده هستم همین فردا با هواپیما به تهران بازگردم.

او همچنین عنوان کرد: روز گذشته یکی از اعضای هیات مدیره در مورد من گفت که پیشنهادی دیگر داشتم که رفتم. این حرف درست نیست و مردم این را می‌دانند. وضعیت امروز یا فردا مشخص می‌شود، چون تیم باید بازی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار