کد خبر: ۹۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
از آنجایی که خرید گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه نه تنها در ایران بلکه در کل جهان طرفداران خاص خود را دارد به معرفی مختصر برترین گوشی‌های میان رده آذرماه با توجه به لیست آنتوتو پرداخته ایم و تعدادی از گوشی‌های این لیست را که در بازار ایران هم موجود هستند را به شما معرفی کرده ایم:

بهترین گوشی‌های ارزانقیمت بازار را بشناسید

سایت انتوتو یکی از مراجع اصلی در زمینه تست عملکردی و سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. این مرجع مهم هر ماهه به معرفی برترین گوشی‌های میان رده و پرچمدار می‌پردازد. از آنجایی که خرید گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه نه تنها در ایران بلکه در کل جهان طرفداران خاص خود را دارد به معرفی مختصر برترین گوشی‌های میان رده آذرماه با توجه به لیست آنتوتو پرداخته ایم و تعدادی از گوشی‌های این لیست را که در بازار ایران هم موجود هستند را به شما معرفی کرده ایم:

  Redmi Note ۸ Pro

در بخش میان‌رده، برترین گوشی‌های آذر ۹۸ (نوامبر ۲۰۱۹)، صدر جدول به   Redmi Note ۸ Pro، یک تلفن دارای تراشه Helio G۹۰T  اختصاص داده شده است. این گوشی علاوه بر طراحی زیبا از تنظیمات چهارگانه دوربین برخوردار است. شما یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید، یک دوربین ماکرو اختصاصی و یک سنسور تشخیص عمق را با خرید ردمی نوت ۸ پرو در اختیار خواهید داشت.

Oppo Reno۲ 

 Oppo Reno۲  به لطف یک پردازنده گرافیکی قوی و کمی سریع‌تر از Xiaomi Mi ۹T و Samsung Galaxy A۸۰ در جایگاه بعدی است. باید اضافه کرد که Reno۲ از تراشه Snapdragon ۷۳۰G استفاده می‌کند.

 Xiaomi Mi ۹ T  

Xiaomi Mi ۹ T  در ادامه‌ی عرضه موفق گوشی‌های اقتصادی شیائومی تولید شده  که در کنار قیمت مناسب از عملکرد قدرتمند، دوربین پاپ آپ و حسگر اثر انگشت سریع  برخوردار است.

Samsung Galaxy A۸۰

گلکسی ای ۸۰ از ویژگی‌های فنی قابل توجهی در میان سری A  سامسونگ برخوردارست. به عنوان مثال دارای دوربین چرخان است که برای سلفی هم مورد استفاده قرار می گیرد و نمایشگر آن ۶.۷ اینچی با رزولوشن Full HD+ است.  اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یکی از بهترین گزینه‌های گلکسی ای ۸۰ است.

Realme XT

یکی دیگر از گوشی‌های حاضر در این لیست ریلمی ایکس تی است. برند اوپو ریلمی به یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید گوشی میان‌رده تبدیل شده و البته پرچمداران اوپو ریلمی هم از قیمت خوبی برخوردار هستند. دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه ۸ هسته‌ای از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌رود.

Mi ۹ lite 

حضور مدل‌های مختلف گوشی شیائومی در این لیست بسیار قابل توجه است و نشان از موفقیت این برند در جلب مخاطب را دارد. می ۹ لایت نسخه گلوبال می سی سی ۹ به حساب می‌آید. نمایشگر سوپر آمولد، دوربین قدرتمند و طراحی زیبا از مشخصات اصلی این گوشی است.

Xiaomi Redmi Note ۷ Pro

شیائومی ردمی نوت ۷ پرو، اولین میان رده شیائومی در نظر گرفته شده که از لنز ۴۸ مگاپیسکلی برخوردار بوده و از وزن سبک و طراحی زیبایی نیز برخوردارست.

در این گزارش ۱۹کالامگ به نقل از تیم AnTuTu خاطرنشان شده که معیار دسته‌بندی گوشی‌ها در این لیست  یک چیپست قدرتمند و حافظه ذخیره‌سازی UFS است. این دو مورد از شروط اساسی برای راه یافتن به  لیست ۱۰ تایی برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده این مرجع است.

منبع: 191 کالا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار