کد خبر: ۹۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پیشونی سفید ۳ فیلمی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سیدجواد هاشمی ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم سومین قسمت از سه گانه اختاپوس و دنباله پیشونی سفید ۲ است.

ترلان پروانه، پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ارسلان قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، سیدجواد هاشمی، امیر غفارمنش، هومن حاجی عبداللهی و حسام نواب صفوی از بازیگران این فیلم هستند.

جهت دانلود قانونی فیلم پیشونی سفید ۳  با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر فیلم پیشونی سفید۳ شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال مانکن، سریال کرگدن، سریال جدید دل و همچنین فیلم‌های سرخ پوست، چهارانگشت و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار