کد خبر: ۹۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
همايش تخصصي مديران و روسای شعب بیمه "ما" پس از دو روز برگزاري در یزد امروز به کار خود پايان داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" حجت بهاری فر در مراسم اختتامیه همایش سراسری مدیران، معاونین و روسای شعب شرکت بیمه "ما" در سال 98 بر لزوم تمدید بیمه نامه های گذشته تاکید کرد و خواستار رصد جدی علت عدم تمدید برخی بیمه نامه ها شد و اطهار داشت: پرداخت سریع و به هنگام و درست خسارت منوط به صدور بیمه نامه های صحیح خواهد بود.
مدیرعامل بیمه "ما" افزود: برای ایجاد تمایز در خدمات دهی می بایستی رسیدگی به پرونده های خسارتی تسریع شود به گونه ای که بیمه گذار حلاوت و شیرینی اخذ پوشش بیمه ای را حس کند .
احمد توکل مقدم عضو هیات مدیره گفت: عملکرد صحیح شرکت در سال های گذشته، نشان از تلاش و جدیت مدیران ستادی، مدیران استانی و پرسنل است.
توکل مقدم تشریح کرد: بیمه "ما" از تمام ابزارها و ارکان لازم از جمله سهامداران خوشنام و شناخته شده ، نیروی انسانی جوان و با انگیزه ، مدیران با تجربه و نمایندگان پرتلاش برای رشد و توسعه پایدار و ارتقاء فعالیت های بیمه ای در صنعت بیمه برخوردار است.
محمد جعفریان عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت نیز در این مراسم ضمن اشاره به رشد 97 درصدی EPS در 6 ماهه نخست سال 98 گفت: تغییر استراتژی و کسب سهم بازار منجر به سودآوری و حاکم شدن تفکر اقتصادی شده است.
وی افزود: شرکت بیمه "ما" پایین ترین ضریب خسارت صنعت بیمه را در سال 97 داشته است که این موضوع ناشی از مدیریت ریسک صحیح در این مجموعه می­­باشد.
جعفریان راه اندازی سیستم صدور معرفی نامه آنلاین به عنوان اولین شرکت بیمه ای و کسب رتبه سوم در چهارمین دوره ارزیابی انفورماتیک شرکت‌های بیمه کشور را از دیگر افتخارات بیمه "ما" برشمرد.
خلیل حسن زاده سرپرست معاونت فنی نیز ضمن قدردانی از مدیران ستادی و استانی شرکت، هدف از برگزاری همایش مدیران و روسای شعب را حرکت در جهت تغییرات استراتژیک، رسیدن به سود بیشتر و مدیریت زیان های احتمالی عنوان کرد.
در روز پایانی این همایش ضمن رونمایی از طرح سپاس پلاس بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان، از روسای شعب مشهد، یزد، اهواز و مجتمع بانک بیمه به عنوان شعب برتر بیمه "ما" قدردانی شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: