کد خبر: ۹۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز تا اواخر وقت روز چهارشنبه شاهد رگبار باران، رعد و برق ، وزش باد متوسط ، تندبادهای لحظه‌ای، احتمال تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد سبزه زاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با ورود سامانه بارشی از امروز تا اواخر وقت روز چهارشنبه شاهد رگبار باران، رعد و برق ، وزش باد متوسط ، تندبادهای لحظه‌ای ، احتمال تگرگ و بارش برف در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستانافزود : این بارشها در مناطق شمالی و شرقی استان به ویژه در ارتفاعات زاگرس می باشد و در این مدت شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد : با توجه به وقوع صاعقه ، احتمال رگبار ، رعد و برق ، ریزش تگرگ و مواج شدن شمال خلیج فارس ضروری است  تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی را اتخاذ و رانندگان با توجه به لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی احتیاط لازم را به کار گیرند.

سبزه‌زاری گفت: ‌در 24 ساعت گذشته آغاجاری با 25 و 6 دهم و گتوند با پنج و 6 دهم بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز 23 و یک دهم و 10 و 6 دهم ثبت شده است.

انتهای پیام/341/ش

برچسب ها: آب و هوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار