کد خبر: ۹۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
مجیدی در نخستین مواجهه با پیشنهاد سرمربیگری، گفته بود تا هواداران نخواهند سرمربی استقلال نمی شود و حالا هم که چیزی فرق نکرده، مجیدی پیشنهاد مدیران استقلال را قبول کرده است.

بخش قابل توجهی از طرفداران تیم فوتبال استقلال نسبت به حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، از دقایقی پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال و جانشینی آندره‌آ استراماچونی که جدایی اش قطعی شده بود، هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت برای اعتراض به سرمربی جدید، دست به کار شدند.

آن‌ها به صفحه شخصی فرهاد در فضای مجازی و اینستاگرام هجوم برده و انتقادات شدید خود نسبت به این موضوع را اعلام کردند، زیرا معقدند مجیدی نباید این پست را قبول می‌کرد و هدایت تیم را در چنین شرایطی عهده‌دار می‌شد.

هر چه زمان می‌گذرد، پیام‌های ارسالی و منتشر شده در ذیل پست‌های مجیدی شدیدتر می‌شد که نشان از عصبانیت طرفداران استقلال داشت. با این حساب، شرایط کار برای مجیدی در همین روز‌های ابتدایی حضورش به عنوان سرمربی آبی‌ها، سخت تصور می‌شود. او در نخستین مواجهه با پیشنهاد سرمربیگری، گفته بود تا هواداران نخواهند سرمربی استقلال نمی شود و حالا هم که چیزی فرق نکرده، مجیدی پیشنهاد مدیران استقلال را قبول کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار