کد خبر: ۹۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری شرکت بیمه‌ کوثر در سال97 بیش از 20درصد اعلام و به حساب اندوخته بیمه‌نامه هر یک از بیمه‌گذاران واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر، سود اندوخته بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری در سال 97 با نرخی بیش از سود تضمین شده و معادل 20/03درصد محاسبه و پرداخت شد.
مرتضی کامرانی خاطرنشان‌کرد: میانگین سود مشارکت بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری در 8 سال گذشته (سال‌های 1390 تا 1397) رقم 22/29درصد بوده است.
وی تاکید کرد: تفکیک اندوخته حساب‌های بیمه‌های زندگی از سایر حساب‌های شرکت، تفکیک سرمایه‌گذاری‌های مربوط به این بخش از سایر بخش‌‌ها و همچنین شناسایی حوزه‌های سوداور برای سرمایه‌گذاری و تزریق منابع بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری به آن‌ها، ازجمله عوامل تحقق سود مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری است.
مدیر بیمه‌های زندگی بیمه‌کوثر با بیان اینکه ورود به حوزه‌های سرمایه‌گذاری پربازده و فعالیت‌های مستمر مدیران اقتصادی شرکت در بالا بردن کیفیت سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه فروش این بیمه‌نامه از اهم برنامه‌های شرکت است، تاکید کرد: بیمه‌کوثر در تلاش است در سال‌های آتی ازطریق کاهش هزینه‌های بیمه‌گری و افزایش درامدها، بیشترین منافع را برای بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری فراهم کند.
کامرانی با اشاره به چند وجهی بودن بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری گفت: در این بیمه‌نامه پوشش‌هایی مثل فوت، بیماری‌ها، حوادث، ازکارافتادگی و غیره ارایه می‌شود، ضمن اینکه مقابله با اثر تورم، امکان برداشت از اندوخته، دریافت وام بدون نیاز به ضامن، سود مشارکت در منافع از مزایای دیگر این بیمه‌نامه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: