کد خبر: ۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حفظ ناموس کُردها برای سپهبد سلیمانی در اولویت بود، گفت: حاج قاسم عملیات‌هایش را طوری طراحی کرد که در گام نخست دختران را نجات داد.

محمد الله‌مرادی، رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج‌ ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی به ملت ایران و مردم استان کردستان؛ به خصوصیات اخلاقی، روحیه ظلم‌ستیزی و حمایت حاج قاسم از ملت‌های مظلوم اشاره کرد و اظهار داشت: دقایقی پس از شهادت سپهبد سلیمانی، یکی از یاران جانباز که در مبارزه با داعش، حاج قاسم را همراهی می‌کرد با بنده تماس و انگار که پدرش فوت کرده بود.

وی افزود: همرزم سپهبد سلیمانی با گریه و زاری می‌گفت «پدر عزیزم، حاج قاسم را از دست دادم» و با لجهه زیبای کُردیش گفت «اگر 5 هزار آمریکایی را می‌کشتم اما اجازه نمی‌دادم گرد و غبار روی کفش‌های حاج قاسم بنشیند» و این تواضع و فروتنی‌های شهید سلیمانی را نشان می‌دهد که کُردها اینقدر شیفته و دوستدار ایشان بودند.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه حفظ ناموس کُردها برای سپهبد سلیمانی در اولویت بود، گفت: حاج قاسم عملیات‌هایش را طوری طراحی کرد که در گام نخست دختران را نجات داد و اجازه نداد داعش به آنان تجاوز کند.

وی گفت: نه تنها کُردهای ایران بلکه همه کُردهای ایزدی، باکور، باشور و روژاوا که در شرق و غرب کردستان عراق و سوریه در معرض خطر و توطئه فریبکارانه آمریکا بودند، از شهادت حاج قاسم ناراحتند.

الله‌مرادی به حضور گسترده و معنادار مردم در مراسم بزرگداشت و تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: حضور میلیون‌ها نفر نشان از محبوبیت و جایگاه والای حاج قاسم است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکایی‌ها گرفته شود، اظهار کرد: باید نیروهای حزب‌الهی با ورود به مقرهای آمریکایی، زمینه حرکت‌های بعدی و نابودی استکبار جهانی و ریشه‌کنی لانه فساد را فراهم کنند.

انتهای پیام/481/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار