کد خبر: ۹۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
شاگردان استیلی با شکست مقابل کره‌جنوبی شرایط سختی برای صعود دارند، اما هنوز کورسوی امید برای امیدهای ایران باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز دومین دیدار بازی‌های گروه C برگزار شد و در اولین رقابت، تیم امید ایران مقابل کره‌جنوبی با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شاگردان استیلی در شرایطی متحمل شکست شدند که در دیدار اول خود مقابل ازبکستان به تساوی یک بر یک رسیده بودند.

پس از دیدار ایران، ازبکستان به مصاف چین رفت و با دو گل پیروز شد تا ازبک‌ها 4 امتیازی شوند و از شانس بالایی برای صعود برخوردار شوند.

کره‌جنوبی با پیروزی مقابل ایران 6 امتیازی شد و عملا صعود خود را به مرحله بعد مسجل کرد.

در این میان امیدهای ایران با وجود کسب یک امتیاز، هنوز شانس صعود به مرحله بعد را دارند. در صورتی که امیدهای ازبکستان در دیدار آتی خود مقابل کره‌جنوبی (تیمی که صعودش قطعی شده) با یک گل شکست بخورد، در این صورت ایران مقابل چین با اختلاف دو گل پیروز شود، ایران با توجه به تعداد گل زده بیشتر می‌تواند راهی مرحله بعد شود.

اگر ازبکستان مقابل کره با اختلاف بیش از یک گل شکست بخورد، آن گاه ایران با پیروزی دو گله باز هم جواز صعود خواهد گرفت.

نکته اینکه شاگردان استیلی حتما باید در دیدار مقابل چین در اندیشه پیروزی پرگل (بیش از 2 گل) باشند و در طرف دیگر ازبکستان هم حتما شکست بخورد در این حال ایران می‌تواند صعود کند.

در صورتی که ازبکستان مقابل کره به تساوی برسد و یا پیروز شوند، امیدهای ایران هر چقدر هم به چین گل بزنند باز هم از صعود باز خواهند ماند.

*جدول رده‌بندی را ببینید.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار