کد خبر: ۹۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سردار علیدوست در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری شبکه خبر، با بیان اینکه تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت‌ها از سال ۱۳۹۰ در دستور کار این سازمان قرار گرفت افزود: مقرر شد کلیه کارت‌های قدیمی به کارت‌های هوشمند تبدیل شوند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی در ادامه گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از ده میلیون کارت‌های پایان خدمت و معافیت‌ها به کارت‌های هوشمند تبدیل شده است.

سردار علیدوست با بیان اینکه تعدادی از هموطنان بنا به دلایلی نتوانستند در طرح هوشمند سازی کارت‌های پایان خدمت و معافیت‌ها شرکت کنند گفت: در سال‌های گذشته در چندین مرحله اقدام به اطلاع رسانی و مجدد تاکید کردیم که کلیه کارت‌های قدیمی از اعتبار ساقط است.

وی در ادامه افزود: هیچ یک از دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی هم مجاز به ارائه خدمات با کارت‌های قدیمی پایان خدمت نیستند.

سردار علیدوست گفت: پایان سال ۹۸، آخرین مهلت باقی مانده برای تعویض کارت‌های پایان خدمت است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: متقاضیان برای تعویض کارت‌های پایان خدمت به هوشمند به دفاتر خدمات پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

 




جانشین رییس پلیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور بیش از ۱۰ میلیون کارت هوشمند معافیت و پایان خدمت سربازی خبر داد.

سردار علیدوست در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر با اشاره به اینکه تبدیل کارت‌های قدیمی به کارت‌های هوشمند از سال ۹۰ در دستور کار قرار گرفته است گفت متقاضیان تا پایان امسال مهلت دارند نسبت به تعویض کارت‌های قدیمی اقدام کنند.

جانشین رییس پلیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت از آنجاییکه کارت‌های قدیمی از درجه اعتبار ساقط است و دارندگان این کارت‌ها نمی‌توانند خدماتی از قبیل گواهینامه گذرنامه و... دریافت کنند ضروری است هرچه سریعتر برای تعویض کارت‌های قدیمی به دفاتر خدمات پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

سردار علیدوست با اشاره به مزیت‌های کارت‌های جدید هوشمند گفت این کارت‌ها از ضریب امنیت بالایی برخوردارند و امکان جعل و تخلف در آن‌ها وجود ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد که عملیات تبدیل کارت‌های قدیمی به کارت هوشمند تا پایان امسال به پایان برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار