کد خبر: ۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
پرونده این شماره نشریه به بررسی تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر جذب و وفادارسازی مشتریان می پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در دنیای کسب‌وکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانک‌ها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها هستند. این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما هم‌زاد یکدیگرند و بانک‌ها باید به هردوی این‌ها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهم‌ترین چالش برای بانک‌ها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل هم‌زمان میان این دو باشد. با مدیریت تجربه مشتری، بانک‌ها نه‌تنها به رضایت حداکثری مشتریان دست می‌یابند؛ بلکه می‌توانند افزایش سود و حداقل هزینه‌ها را نیز برای خود فراهم آورند.
در این شماره از نشریه می خوانیم:
مطلب سیدمحمد حسین استاد سردبیر نشریه در خصوص شیوه خدمت روابط عمومی دیجیتال به بانکداری دیجیتال
پورسعید: مهم ترین دغدغه بانک ها، ارتقای امنیت حساب های مشتریان است
معاون عملیات بانکی: نقش کلیدی بانک ها در نهادینه سازی مسئوولیت اجتماعی در جامعه
معاون فناوری اطلاعات: رمز کارت های بانکی یکبار مصرف می شود
با عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان تهران عملیاتی شد؛ گام بلند بانک ایران زمین در زمینه تولید، اشتغال، صادرات و واردات
قائم مقام بانک درمراسم عقد تفاهم نامه با اتحادیه بارفروشان: به زودی جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور خواهیم بود
مدیر امور تحقیق و توسعه: ارتقای تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده
مصاحبه با مدیران موفق
ایران شناسی، سلامت، بانک های جهانی و ایران زمین در رسانه ها....
برای دریافت متن کامل شماره 20 نشریه ارتباط ایران زمین به سایت بانک نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: