کد خبر: ۹۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
تیم پرسپولیس با داشتن ۱۳ بازیکن ملی پوش با تجربه‌تر از استقلال و تیم استقلال یک سال جوان‌تر از تیم پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  نود و دومین شهرآورد تهران در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در حالی برگزار خواهد شد که هر ۲ تیم در هفته ما قبل شهرآورد پیروزی‌های روحیه بخشی کسب کرده‌اند.

پرسپولیس با کسب ۴۰ امتیاز از ۱۸ بازی این فصل خود در صدر جدول قرار گرفته و استقلال با کسب ۳۲ امتیاز از ۱۷ بازی در رده چهارم قراردارد.

این ۲ تیم تا کنون ۹۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که از این ۹۱ بازی ۲۶ برد سهم آبی پوشان، ۲۴ برد سهم سرخ پوشان و ۴۱ بازی نیز به تساوی رسیده است.

پرسپولیس با تجربه و استقلال جوان

در ادامه به بررسی ۱۶ بازیکنی که احتمالا در شهرآورد ۹۲ حضور خواهند داشت می پردازیم.

تیم فوتبال پرسپولیس با داشتن ۱۳ بازیکن که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارند، از این حیث با تجربه‌تر از تیم استقلال است و به طور میانگین ۱۹.۲۵ بازی برای تیم ملی انجام داده‌اند. رکورد دار تعداد بازی ملی در تیم پرسپولیس سید جلال حسینی می‌باشد که ۱۱۵ بازی در کارنامه خود دارد و با زدن ۸ گل ملی رکورد دار تعداد گل ملی در تیم پرسپولیس نیز است. سید جلال حسینی با ۳۸ سال سن مسن‌ترین بازیکن شهرآورد ۹۲ می‌باشد. میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس ۲۸.۱۳ سال می‌باشد که جوان‌ترین بازیکن این تیم بشار رسن عراقی است.

پرسپولیس با تجربه و استقلال جوان

تیم فوتبال استقلال کم تجربه‌تر از تیم پرسپولیس است. در این تیم تنها ۹ بازیکن سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را دارند که میانگین بازی آن‌ها برای تیم ملی ۹.۸۱ بازی است. از طرفی دیگر تیم استقلال با میانگین سنی ۲۷.۱۳ سال جوان‌تر از تیم پرسپولیس است. جوان‌ترین بازیکن این تیم مهدی قائدی ۲۱ ساله و مسن‌ترین بازیکن این تیم نیکولای بدوروف ۳۳ ساله است. با سابقه‌ترین بازیکن استقلال در تیم ملی نیکولای بدوروف بلغارستانی است که ۵۰ بار لباس تیم ملی کشورش را پوشیده، اما رکورد دار تعداد گل ملی در تیم استقلال، شیخ دیاباته با ۱۵ گل برای تیم ملی مالی است.

پرسپولیس با تجربه و استقلال جوان

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار